مسابقه وبلاگ‌نويسی با موضوع «انقلاب» در همدان برگزار می‌شود

مسابقات- دبير كميته كودك و نوجوان ستاد دهه فجر استان همدان از برگزاری مسابقه وبلاگ‌نويسی با موضوع انقلاب، ويژه مراكز كانون پرورش فكری كودكان و نوجوانان اين استان در دهه فجر خبر داد.

به گزارش «وبلاگ نیوز» “مصطفی فراهانی”، مسئول روابط عمومی كانون پرورش فكری كودكان و نوجوانان استان همدان و دبير كميته كودك و نوجوان ستاد دهه فجر اين استان، در گفت‌وگو با ايكنا، ضمن اعلام اين خبر، گفت: اين مسابقه مخصوص مراكز كانون پرورش فكری استان همدان بوده، و هدف از آن آشنايی كودكان و نوجوانان با فضای مجازی است.

وی اضافه كرد: فعاليت‌های اعضای مراكز ما به صورت گروه‌های سه تا پنج نفره يا به صورت فردی انجام می‌شود، هر يك از مراكز ما در استان يك وبلاگ دارند كه فعاليت‌های كودكان و نوجوان عضو كانون با موضوعات مختلف فرهنگی، ادبی، هنری را در آن قرار می‌دهند.

فراهانی ادامه داد: در ايام‌الله دهه فجر اين مسابقه با موضوع انقلاب انجام می‌شود و مربی به عنوان راهنما، فعاليت‌های كودكان و نوجوانان مركز را در وبلاگ منعكس می‌كند، محتوای وبلاگ از مطالب و فعاليت‌های كودكان و نوجوانان كانون پرورش فكری بوده كه به كمك مربيان روی وبلاگ قرار می‌دهند و از ميان آن‌ها برگزيدگان را انتخاب خواهيم كرد.

مسئول روابط عمومی كانون پرورش فكری كودكان و نوجوانان همدان يادآور شد: شروع اين مسابقه همزمان با آغاز دهه فجر بوده و امكان شركت در آن تا پايان اين دهه ادامه دارد و نتايج آن پس از دهه فجر اعلام خواهد شد.

وی در پايان گفت: دوازده نفر از اعضای مراكز كانون پرورش فكری استان همدان در مسابقه وبلاگ‌نويسی با عنوان «مركز من» كه به صورت كشوری برگزار شد به عنوان برگزيده انتخاب شدند و اين نشان دهنده علاقه مربيان و اعضای كانون‌های فرهنگی استان همدان به فضای مجازی است.
انتهای خبر/.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

جایزه همراه اول