همایش گرامیداشت 8 ماه نبرد سایبری برگزار شد

همایش ها- نشست گرامیداشت 8 ماه نبرد سایبری دیروز در محل سالن همایش های آسمان واقع در شهرک غرب برگزار شد.

به گزارش «وبلاگ نیوز» در این همایش که از ساعت 14:30 عصر روز سه شنبه 11 اسفندماه آغاز شد، بیش از 400 نفر از فعالان وبلاگ نویس، فعالان شبکه های اجتماعی و مجامع مجازی حضور داشتند.

در این مراسم ابتدا گروه همخوانی لیله القدر به مناسبت ایام خجسته هفته وحدت به اجرای برنامه پرداختند و پس از آن حسین قدیانی، نویسنده وبلاگ “قطعه 26” یک نوشته از وبلاگ خود را قرائت کرد.

وحید جلیلی، سردبیر نشریه راه سخنران بعدی برنامه بود و پس از آن صفار هرندی، وزیر سابق فرهنگ و ارشاد اسلامی دقایقی را به سخنرانی پرداخت.

سپس حاج حسین یکتا، رییس کل ستاد راهیان نور برای حضار به ایراد سخن پرداخت و در پایان، پیام فضلی نژاد، روزنامه نگار روزنامه کیهان که چند روز پیش توسط عده ای ناشناس و به صورت مشکوک ضرب و شتم شده بود نقطه نظرات خود را درباره جریانات اخیر بیان کرد.

در انتهای مراسم هم در چند بخش قالب ارائه کار از جمله وبلاگ ها، سایت های خبری، پرتال ها، شبکه های اجتماعی، طرح ها و عکس ها و پادکست ها به صورت نمادین از چند وبلاگ تقدیر به عمل آمد.

لازم به ذکر است در بین مراسم نماهنگ هایی پیرامون موضوع همایش پخش شد که این نماهنگ ها با استقبال خوب حاضران جلسه رو به رو شده بود.

علاوه بر این در حاشیه همایش نمایشگاه کاریکاتورها و طرح های منتشر شده در فضای مجازی در 8 ماه گذشته برگزار شد.

متن تفصیلی سخنرانی هر کدام از مدعوین متعاقبا ارسال خواهد شد.
انتهای خبر/.

۳ comments

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

جایزه همراه اول