همه سرویس دهنده های جدیدی که داریم…

سرویس دهنده ها- حجم بالای افتتاح سرویس دهنده های وبلاگی، ما را بر آن داشت تا به جای اطلاع رسانی نسبت به افتتاح یک یک سرویس دهنده ها، آن را در قالب گزارشی به اطلاع علاقه مندان برسانیم.

به گزارش «وبلاگ نیوز» آخرین سرویس دهنده های افتتاح شده در فضای وبلاگستان به شرح زیر هستند:

* لُر بلاگ: این سرویس دهنده با امکانات استاندارد و با شعار “هر لُر یک وبلاگ” کار خود را آغاز کرده است.

* ایران گلدن: از جمله امکانات ویژه این سرویس دهنده می توان به ایجاد گالری، نداشتن تبلیغات و هم چنین استفاده از مترجم قالب اشاره کرد.

* کلوبلاگ: سرویس دهنده “کلوبلاگ” با امکانات استاندارد و با ارائه جوایز هفتگی، ماهیانه و سالیانه کار خود را آغاز کرده است.

* سونا بلاگ: این سرویس دهنده فعالیت خود را همزمان با 22 بهمن آغاز کرده است و یکی از نکات جالب آن، کپی هدر “پرشین بلاگ” برای هدر این سرویس دهنده است.

* پرس بلاگ: صفحه نخست این سرویس دهنده، کپی سرویس دهنده وبلاگ “بلاگها” است. پرس بلاگ با هسته وردپرس کار می کند و از امکانات یک سرویس دهنده استاندارد بهره می برد.

* پرتاب لاگ: امکان ایجاد فتوبلاگ، پادکست و هم چنین استفاده از سیستم ترک بک (بازتاب) از جمله امکانات این سرویس دهنده وبلاگی است.

* لوکس بلاگ: این سرویس دهنده از لحاظ ظاهر یکی از متفاوت ترین سرویس دهنده های افتتاح شده در ماه اخیر است. همان طور که از نام “لوکس بلاگ” پیداست، سیستم مدیریت این سرویس دهنده کمی متفاوت است.

* وبلاگ دهی: این سرویس دهنده نسبت به سرویس های مشابه خود تفاوت ظاهری نداشته و دارای امکانات استاندارد یک سرویس دهنده است. اختصاص یک انجمن (فروم) برای هر وبلاگ یکی از امکانات ویژه این سرویس دهنده است.

* بلاگ پرشیا: از لحاظ ظاهری و امکاناتی این سرویس دهنده نسبت به مشابه های خود هیچ مزیت نسبی نداشته و از امکانات یک سرویس دهنده استاندارد برخوردار است.

* بلاگفارس: این سرویس دهنده هم همانند سرویس دهنده قبل، از امکانات ویژه ای برخوردار نیست و به صورت استاندارد، به وظیفه ارائه یک وبلاگ فارسی می پردازد.

انتهای خبر/.

۲ comments

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

جایزه همراه اول