توییت های توییتر به 10میلیارد رسید

سرویس دهنده ها- از زمان راه‌اندازي شدن سرويس ميكرووبلاگ‌نويسي توييتر در سال 2006، بيش از 10 ميليارد پيام معروف به توييت در اين سايت ارسال شده است.
به گزارش «وبلاگ نیوز» و به نقل از ايسنا، اين نقطه عطف كه تازه به وقوع پيوسته بر رشد سريع اين سايت صحه مي‌گذارد.

اين سرويس كه به كاربران امكان مي‌دهد پيام‌هايي در 140 كاراكتر يا كمتر به يكديگر ارسال كنند، در ماه نوامبر 2008 از مرز يك ميليارد پيام توييت گذشت و در ماه نوامبر سال گذشته به پنج ميليارد پيام رسيد.

با اين همه كاربران توييتر نتوانستند ارسال كننده 10 ميلياردمين پيام را شناسايي كنند زيرا توسط كاربري ارسال شده بود كه دسترسي عمومي به پروفايلش محدود شده بود.

طبق اعلام سايت گيگاتوييت كه اطلاعات لحظه‌اي مربوط به تمامي پيام‌هاي ارسال شده در توييتر را ارايه مي‌كند، در صورتي كه توييتر با سرعت فعلي به رشد ادامه دهد، بيست ميلياردمين پيامش در ماه ژوييه ارسال مي‌شود.

توييتر به تازگي فاش كرده كه كاربرانش روزانه 600 توييت ارسال مي‌كنند كه برابر با 50 ميليون پيام در روز است و از هر پنج پيام يكي مربوط به محصول، برند يا يك سرويس است.

البته توييتر با وجود رشد سريع همچنان پس از سايت‌هاي اجتماعي رقيب مانند فيس‌بوك قرار دارد كه كاربرانش هشت ميليارد دقيقه در روز اين سايت سپري مي‌كنند و يوتيوب كه يك ميليون ويديو در روز نمايش مي‌دهد.
انتهاي خبر/.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

جایزه همراه اول