انتخاب های “بابز” برای رای گیری وبلاگ نویسان

مسابقات- نامزدهای برگزیده مسابقه وبلاگ نویسی رادیو و تلویزیون دولتی آلمان اعلام شدند.

به گزارش «وبلاگ نیوز» این مسابقه که از سال 2004 هر ساله توسط رادیو و تلویزیون دولتی آلمان برگزار می شود، امسال هم پس از عبور از مرحله داوری نامزدهای برگزیده خود را معرفی کرد.

بر این اساس در بخش بهترین وبلاگ این مسابقه وبلاگ فارسی “آق بهمن” جزو نامزدهای برگزیده معرفی شده است. هم چنین در بخش پادکست نام “رادیو کالو” بین اسامی پادکست های دیگر به چشم می خورد. داوران این مسابقه از میان وبلاگ های فارسی، وبلاگی را در بخش ویدئوبلاگ معرفی نکرده اند و در بخش گزارشگران بدون مرز وبلاگ “ما روزنامه نگاریم” در بین وبلاگ های معرفی شده دیده می شود.

هم چنین در بخش وبلاگ های برتر فارسی وبلاگ های کمانگیر، رساله صد فرمان، یادداشت های دختر دستفروش مترو، سر هرمس مارانا، مملکته داریم؟، سیبستان، آنکس که نداند، وبلاگ سلمان، بی پلاکی های جنگی که نیامده، پیاده رو و زندگی در بامیان، انتخاب فرناز سیفی، داور بخش فارسی این مسابقه برای رای گیری عمومی بوده است.

هم چنین در بخش ویژه تغییرات اقلیمی وبلاگ “مهار بیابان زدایی” جزو برگزیدگان معرفی شده است.

لازم به ذکر است این مسابقه پس از ثبت نام از علاقمندان، وبلاگ های ثبت نام شده را با پارامترهایی کلی و توسط یک داور انتخاب می کند و انتخاب های خود را به رای می گذارد.

برای شرکت در این رای گیری روی این لینک کلیک کنید.
انتهای خبر/.

One comment

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

جایزه همراه اول