«اندیشه مطهر» ویژه دانش آموزان بسیجی

مسابقات- مدير فناوری و ارتباطات سازمان بسيج دانش‌آموزی و فرهنگيان از برگزاری هفتمين دوره مسابقه وبلاگ‌نويسی با عنوان «انديشه مطهر» خبر داد.

به گزارش «وبلاگ نیوز» مهدی جعفری مدير فناوری و ارتباطات سازمان بسيج دانش‌آموزی و فرهنگيان، در گفت‌و‌گو با ايكنا، با بيان اين مطلب، گفت: با توجه به فرارسيدن ايام شهادت آيت‌الله مرتضی مطهری و همچنين سالروز پيروزی و فتح خرمشهر، اين مسابقه به همت سازمان بسيج دانش‌آموزی و فرهنگيان برگزار می‌شود.

وی ادامه داد: محورهای مسابقه وبلاگ‌نويسی «انديشه مطهر» عبارت از: شهيد مطهری؛ معلم انقلاب و حاصل عمر امام خمينی(ره)، دست توانای معلم ترسيم چشم‌انداز آينده ما، معلم بسيجی؛ الگوی همت مضاعف و كار مضاعف، معلم بسيجی؛ مظهر دانايی و بصيرت، و فتح خرمشهر؛ فتح ارزش‌ها، است.

مدير فناوری و ارتباطات سازمان بسيج دانش‌آموزی و فرهنگيان در ادامه سخنان خود يادآور شد: ثبت نام برای شركت در اين مسابقه از 12 ارديبهشت‌ماه سال جاری همزمان با روز معلم آغاز می‌شود و اين روند تا 3 خرداد‌ماه سال جاری مقارن با سالروز فتح خرمشهر ادامه دارد.

جعفری در پايان يادآور شد: وبلاگ‌هايی كه در سامانه وبلاگ‌نويسی سازمان بسيج دانش‌آموزی و بسيجيان ايجاد می‌شود مورد ارزيابی داوران قرار می‌گيرد و نتايج نهايی، 5 خرداد‌ماه سال جاری مصادف با ميلاد با سعادت حضرت علی(ع) اعلام می‌شود.

يادآوری می‌شود، سازمان بسيج دانش‌آموزی و فرهنگيان تاكنون در مناسبت‌های مختلف مسابقاتی با عناوين فجر صادق، از بسيج تا بسيج و… با هدف ترغيب دانش‌آموزان، فرهنگيان و عموم مردم نسبت به استفاده مطلوب از ابزارهای نوين سايبری و ارتقاء سطح فكری آن‌ها برگزار كرده است.
انتهای خبر/.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

جایزه همراه اول