امروز باید در فضای مجازی وارد شد

رسانه وبلاگ- وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی گفت: جاده اینترنت یکطرفه نیست که دیگران تولید کنند و ما به فکر آسیب ندیدن باشیم بلکه امروز باید در فضای مجازی وارد شد و قویاً دست به تولید زد.

به گزارش «وبلاگ نیوز» به نقل از مصور، حسینی، وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در مراسم اختتامیه دومین دوره از مسابقات رسانه های عاشورایی، طی سخنانی با اشاره به تاثیرات فرهنگی عاشورا و پیام آوری زینب کبری (س) در پیشبرد اهداف انقلاب و دفاع مقدس و همچنین کاهش آلام آن و ضرورت ورود این فرهنگ به عرصه رسانه های دیجیتال گفت: جاده اینترنت یکطرفه نیست که دیگران تولید کنند و ما به فکر آسیب ندیدن باشیم بلکه امروز باید در فضای مجازی وارد شد و قویاً دست به تولید زد.

دکتر حسینی با بیان اینکه ما بنا نداریم برای تامین نیاز گسترده کل کشور با استخدام چند کارمند دست به تولید بزنیم، خاطر نشان کرد: وظیفه ما این است که با ایجاد فضا و تشویق جوانان عرصه را برای تولیدات متنوع و گسترده آماده نماییم.

گفتنی است، در پایان اختتامیه دومین دوره مسابقات رسانه های دیجیتال عاشورایی اولین خانه فرهنگ دیجیتال مساجد با حضور وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی افتتاح شد.
انتهای خبر/.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

جایزه همراه اول