خانه «وبلاگ‌نویسان گرگان‌دوست» آغاز به‌کار کرد

اولین نشست «وبلاگ نویسان گرگان‌دوست» عصر جمعه ۱۷ اردیبهشت به منظور آشنایی بیش‌تر و هم‌اندیشی در صحن شورای اسلامی شهر گرگان برگزار شد.

به گزارش «وبلاگ نیوز» و به نقل از روابط عمومی شهرداری گرگان، در این نشست صمیمی که حدود 30 تن از وبلاگ نویسان گرگانی حضور داشتند، چراغعلی، عضو شورای اسلامی شهر و میزبان این گردهم‌آیی، هدف از نشست را نزدیک تر ساختن وبلاگ نویسان به هم خواند و افزود: هر کدام از ما در دنیای مجازی، بدون شناخت از هویت هم‌دیگر می نویسیم، یکی خاطره می نویسد، دیگری از دغدغه های اجتماعی می گوید، یکی از هنرهایش می گوید و دیگری در مورد جریانات سیاسی صحبت می کند. اما امروز این‌جاییم که دغدغه های خود را یکی کنیم و برای اعتلای نام گرگان بنویسیم وبه گرگان به عنوان فصل مشترک علاقه هایمان و همه دیدگاه هایمان بنگریم.

در ادامه این جلسه مهستی قدس ولی، رییس اداره روابط عمومی شهرداری ضمن معرفی وبلاگ و سایت شهرداری از وبلاگ نویسان خواست تا تعامل بیشتری با این وبلاگ داشته باشند و با ارائه نظرات، پیشنهادات و انتقادات سازنده خود، برای پر بارتر کردن این دریچه اطلاع رسانی به روابط عمومی شهرداری کمک کنند.

در ادامه این جلسه چراغعلی خبر تاسیس باشگاه یا «خانه وبلاگ نویسان گرگان‌دوست» را اعلام کرد و ۵ نفر نیز به عنوان پیگیر انجام این مسئله انتخاب شدند.

در خاتمه از علی نصیبی و ابوطالب ندری، اولین های وبلاگ نویسی گرگان تقدیر شد.
انتهای خبر/.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

جایزه همراه اول