اعلام قوانين بخش وبلاگ نويسي جشنواره کلام علی(ع)

كليه وبلاگ نويسان مي توانند با درج یادداشت مرتبط با موضوع امام علي(ع)و نهج البلاغه در وبلاگ شخصي خود، در این جشنواره شركت نمايند.

به گزارش «وبلاگ نیوز» بر اساس اعلام دبیرخانه جشنواره «کلام علی(ع)»، نیازی به ایجاد وبلاگ تخصصی برای مسابقه جشنواره نيست. اما در صورت ايجاد،بصورت خاص مورد ارزيابي و داوري قرار خواهد گرفت.

وبلاگ‌نويسان مي‌توانند از تمامي قالب‌هاي رايج نوشته‌هاي وبلاگي مانند: دل‌نوشته ها، خاطرات، يادداشت روزانه، قطعات ادبي، شعر كلاسيك و نو، باز روايي تاريخي و … در چهار چوب نهج البلاغه استفاده نمايند.

هم چنین علاقه‌مندان شركت كننده مي‌توانند حداقل يك و حداكثر پنج يادداشت مرتبط با موضوعات مصوب كميته علمي را كه در سايت جشنواره موجود مي باشد و از ابتداي سال 89 تا 20مهرماه89 که در وبلاگ خود منتشر کرده باشند را به دبير خانه ارسال نمايند که حجم هر يادداشت ارسالي جهت شركت در مسابقه ميان 100 تا 500 كلمه اعلام شده است.

هیأت داوران این جشنواره، اتكا به منابع غني، بهره‌گيري ازادبيات وبلاگ نويسي، تأثيرگذاري و ارتباط با مخاطب و خلاقيت در ارائه محتوا توسط وبلاگ نويسان از جمله معيارهاي امتيازدهي هيئت داوران جشنواره کرده است.

برای کسب اطلاعات بیش‌تر می توانید به سایت رسمی این جشنواره مراجعه کنید.
انتهای خبر/.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

جایزه همراه اول