بازداشت

تصویر گویاست! حضور ماموران با لباس انتظامی در خانه، صدای بی سیم، خودرو پلیس، بازداشتگاه، دستبند و دادگاه …..

پنچشنبه ۲۳ اردیبهشت ماه توسط ماموران نیروی انتظامی که حکم ورود به مخفیگاه! داشتند بازداشت و سپس به کلانتری منتقل و بعد از مدتی حضور در بازداشتگاه همراه مامور و با دستبد به دادگاه نیابت منتقل شدم. علت بازداشت حکم غیابی دادگاهی در کرمان علیه اینجانب بود . فردی در کرمان (مسئول سابق و چند تن از افراد فعال در فدراسیونهای ورزشی کرمان) علیه محتوای وبلاگی شکایت کرده و دادگاه کرمان صرفاْ به دلیل ادعای شاکی (که مرا نویسنده یا مسئول وبلاگ فوق دانسته است) و بدون هیچگونه کار کارشناسی و تنها به استناد به پرینت مطالب وبلاگ، اینجانب را به عنوان تنها متهم پرونده مجرم دانسته و حدود یکسال زندان و شلاق برای اینجانب تعیین کرده است و ورود ماموران انتظامی و بازداشت من در منزل نیز جهت اجرای حکم بوده است.

در دادگاه نیابت و در زمان تفهیم اتهام ضمن توضیح در مورد اتهام، ذکر مشکلات عدیده و مبنایی در رسیدگی به پرونده و رد صلاحیت دادگاه خواستار رسیدگی به این پرونده در یک دادگاه صالح و در یکی از شعب اختصاصی جرائم رایانه ای شدم. در حال حاضر بصورت موقت و با قید وثیقه آزاد شده ام.

لازم به ذکر است که وبلاگ اشاره شده مدتها قبل حذف شده و فاصله تاریخ اولین پست تا آخرین پست آن فقط ۸ روز بوده است که بخش نظارت بلاگفا محتوای وبلاگ فوق را مدتها قبل حتی بدون گزارش تخلفی از سوی شاکی حذف کرده است و چه بسا در زمان رسیدگی به این پرونده در دادگاه فوق وبلاگ اشاره شده در پرونده مسدود بوده است.دادگاه اشاره شده حتی خواستار حذف یا مسدود سازی وبلاگ نشده و هیچ روندی جهت اثبات جرم یا شناسایی متهم اصلی انجام نداده است و تنها براساس ادعای شاکی حکم را صادر نموده است.

با تو آسان می‌شد از دست سیاهی ها گریخت | رو به سوی ظلمت شبهای بی فردا گریخت

بی تو ای آزادی، ای والا کلام گر نباشی | در میان باید که از دنیا گریخت

علیرضا شیرازی، وبلاگ شخصی

  • به نظر من که کار جلبک‌ها بوده! این روزها جلبک‌ها از این کارها زیاد می‌کنن.
    و لابد میخوان بگن که تو ایران هیچ آزادی بیانی نیست… خلاصه اینکه باید رفت سراغ شاکی‌ها و ببینند که خود شاکی‌ها مغرض بودند یا از جایی تحریک شدن… و خلاصه اینکه باید ریشه رو در آورد و چشم فتنه رو کور کرد.

  • مظلوم نمایی…مگه واقعیت را می دانی چیه که برای خود شیرینی میای این مطالب را توی سایتت درج می کنی … ادای روشن فکر ها را در نیار […] تازه به دوران رسیده .
    وبلاگی که ازش حرف می زنی وبلاگ اخبار بلاگفا است و شاکی داشته .
    برو اول قانون را بخون بعد بیا این شِر و وِر ها را بنویس . بعدش هم حرفی که دشمنت دوست دارد را هی نیا توی سایت فکستنی درج کن. […]
    =
    توضیح: به خاطر به کار بردن الفاظ رکیک، نظر ویرایش شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

جایزه همراه اول