«آهستان» تمام شد!

مسدود شدن‌های پیاپی وبلاگ «آهستان» باعث شد امید حسینی، نویسنده این وبلاگ با انتشار نوشته‌ای تعلیق وبلاگ خود را تا اطلاع ثانوی اعلام کند.

به گزارش «وبلاگ نیوز» پس از مسدود شدن «آهستان» و «وبلاگ نویس شهر ما» در روز گذشته، امید حسینی، نویسنده وبلاگ آهستان به دلیل لوث شدن این موضوع، پایان موقتی فعالیت وبلاگ خود را با انتشار نوشته‌ای اعلام کرد.

حسینی در این نوشته آورده است:

وبلاگ نويسي نه شغل من است كه با فيلتر شدن وبلاگم، نگران از دست دادن شغلم باشم و نه از اين راه پولي عايدم مي‌شود كه نگران درآمدم باشم. منتي هم بر سر كسي نمي‌گذارم. نه از كسي طلبكارم و نه به كسي بدهكار. اشتباهات زيادي دارم ولي ادعايي ندارم. اما اين را مي‌توانم ادعا ‌كنم كه شناختم از دنياي نت و وبلاگ نويسي اگر از دوستان و عزيزان كميته فيلترينگ بيشتر نباشد، كمتر نيست!

وقتي وبلاگ نويسي شغلم و مايه درآمدم نباشد، پس طبعا فيلتر كردنش براي من هيچ اهميتي ندارد و همين طور رفع فيلترش. ولي اين حق را دارم كه بدانم چرا بدون خبر و تذكر قبلي فيلتر مي‌شوم و چند ساعت بعد رفع فيلتر! حق دارم بدانم چرا كاري مي‌كنند كه ديگران به من بخندند و بگويند حتما به جايي وصل هستي كه زود رفع فيلتر مي‌شوي! آبرويي و افتخاري براي خودم قائل نيستم، اما همين مقدار كم را هم به راحتي بدست نياورده‌ام كه با فيلتر شدن ناگهاني و رفع فيلتر مسخره، از دست بدهم و بازيچه‌ي دوستان فيلترينگ شوم.

مدتي بود كه قصد داشتم كمي استراحت كنم، اين ماجرا بهانه‌ي خوبي است تا بنشينم و به كارهاي مهمترم برسم. از همين جا دست و پاي دوستان فيلترينگ را مي‌بوسم كه اين بهانه را به من داده‌اند. از همه دوستان و خوانندگاني هم كه اين مدت با من بودند و مرا تحمل كردند، تشكر مي‌كنم.

وبلاگ «آهستان» در ماه گذشته به گزارش یک سایت خبری، به عنوان ششمین وبلاگ برتر وردپرس در دنیا معرفی شد.

لازم به ذکر است مسدود بودن وبلاگ آهستان روز گذشته رفع شد، اما وبلاگ «وبلاگ نویس شهر ما» همچنان مسدود است.
انتهای خبر/.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

جایزه همراه اول