دومین کتاب از «کالو» به چاپ می‌‎رسد

دومین کتاب یادداشت‌های سرباز معلم در کوچک‌ترین مدرسه دنیا به چاپ می‌رسد.

به گزارش «وبلاگ نیوز» پس از چاپ نخستین کتاب از یادداشت‌های عبدالمحمد شعرانی، نویسنده وبلاگ «دیرتش باد»، این سرباز معلم کوچک ترین مدرسه دنیا در روستای کالو به دنبال چاپ دومین کتاب از مجموعه یادداشت های خود است.

شعرانی در پست مرتبط در وبلاگ خود درباره این کتاب می نویسد:

به این فکر نمی کنم که کتاب با زور و قدرت لابی ها ! به چاپ صدهم برسد، به این فکر می کنم که این کتاب که ایده ای نو و جدید دارد بتواند شادی را برای مردم هدیه کند. و چه خوب میشد که اگر کتاب همزمان به انگلیسی هم ترجمه می شد تا مردم دیگر دنیا هم آن را بخوانند.

هم‌چنین این معلم وبلاگ نویس، از راه اندازی دومین وبلاگ در این روستا توسط دانش آموز سابق مدرسه کالو خبر داد.

وبلاگ «یادداشت های مبصر دیروز کالو» توسط «حسین زارعی» اداره می شود و شعرانی درباره راه اندازی این وبلاگ در گفت‌وگو با طلبه بلاگ گفته است: حسین زارعی، یکی از چهار دانش‌آموز کوشا و خوب مدرسه‌ی شهید رجایی در زمان اعزام من به این روستا به عنوان سربازمعلم است. وی که دومین فارغ‌التحصیل این مدرسه در دوره‌ی تدریس من است، در سال جاری کلاس اول راهنمایی را به اتمام رسانده است. او قصد دارد تا در این وبلاگ از وقایع روستا و مدرسه‌ی خود و از دید یک نوجوان روستایی بنویسد. حالا بسیاری از مخاطبان وبلاگ دیرتش‌باد دوست دارند بدانند که حسین زارعی پس از این چه می‌کند و به چه کاری مشغول است.
انتهای پیام/.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

جایزه همراه اول