برگزاری مسابقه وبلاگ نویسی قرآنی در قزوین

مدیر کانون امام حسین (ع) از برگزاری جشنواره وبلاگ نویسی به همت این کانون مرداد ماه در كل استان قزوين خبر داد.

به گزارش «وبلاگ نیوز» و به نقل از خبرگزاری شبستان، محمدحسین فائزی، مدیر کانون فرهنگی هنری امام حسین (ع) قزوین با اعلام برگزاری جشنواره وبلاگ نویسی در استان قزوین به همت این کانون، گفت: این جشنواره در دهه دوم مرداد به صورت کارگاه یک روزه برگزار می شود.

وی افزود: در این جشنواره کانون هایی فرهنگی هنری که وبلاگ هايی با محتوای قرآنی داشته و هر روز وبلاگ های آنها به روز رسانی و يا نگاه به روزی داشته باشند، شناسایی و كارگاهي براي آنها برگزار می شود.

فائزی به دیگر برنامه های این کانون اشاره کرد و ادامه داد: تشکیل هیئت دانش آموز با شرکت 700 دانش آموز این استان، برگزاری برنامه های مختلف در مناسبت های مذهبی و ملی، برپایی سلسله جلسات اخلاق در سطح شهرستان های این استان با حضور اساتید برجسته كشوري از جمله برنامه های این کانون برای کلیه مقاطع سنی است.

وی از اجرای طرح بصیرت برای دو گروه سنی دبیرستانی و دانشجویان در این کانون خبر داد و تصریح کرد: طرح بصیرت برای گروه سنی دبیرستان پیرامون پاسخ به شبهات دینی و عقاید اسلامی برگزار و برای دانشجویان نیز در زمینه مباحث غرب شناسی و آشنایی با سیره و کلام امام خمینی (ره) به اجرا درمی آید.

فائزی از خدمات دهی این کانون در 23 واحد و بخش خبر داد و گفت: فعالیت های فرهنگی هنری، اجتماعی، آموزشی، سیاسی و ورزشی از جمله بخش هاي اين كانون است.

مدیر کانون فرهنگی هنری امام حسین (ع) قزوین پیرامون سایت این کانون گفت: سایت عطر سیب عنوان سایت کانون امام حسین (ع) است که در موضوعات سیاسی، هنری، اخبار کانون های مساجد استان قزوین گفت و گو با مشاهیر در اختیار مخاطبان قرار می دهد.

فائزی تشکیل پژوهشکده علمی مساجد در این کانون را از دیگر فعالیت ها ذکر کرد و افزود: اعضای این پژوهشکده متشکل از جوانان و نوجوانان فعال این استان هستند که در زمینه های مختلف به پژوهش و تحقیق می پردازند.
انتهای پیام/.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

جایزه همراه اول