بلاگ کاپ، جشنواره وبلاگ های ایرانی آغاز شد

ثبت نام  برای شرکت در نخستین جشنواره آنلاین وبلاگ های ایران(بلاگ کاپ) به صورت رسمی آغاز می شود.

به گزارش «وبلاگ نیوز» انتخاب موضوع وبلاگ های شرکت کننده در جشنواره، آزاد و بر عهده کاربر بوده و وبلاگ نویسان می توانند در هنگام ثبت نام، موضوع اصلی وبلاگ خود مانند، فرهنگی، علمی، سیاسی، خبری، اجتماعی، مذهبی و غیره را انتخاب نمایند.

بر اساس این گزارش، وبلاگ‌نویسان می‌توانند از تمامی قالب‌های رایج نوشته‌های وبلاگی مانند، دل‌نوشته ها، خاطرات، یادداشت روزانه، پادکست، ویدئوکست، قطعات ادبی، شعر کلاسیک و نو، باز روایی تاریخی و دیگر قالب ها استفاده نمایند.

گفتنی است به علت حجم بالای وبلاگ های ثبت شده در جشنواره، معیار سنجش برای داوری (از لحاظ محتوایی) ،۱۰ مطلب آخر وبلاگ اعلام شده است و تمامی وبلاگ های شرکت کننده در جشنواره، می بایست بنرهای جشنواره را در وبلاگ خود نمایش دهند، در غیر این صورت ثبت نام مورد قبول قرار نمی گیرد.

هم چنین شرکت در جشنواره برای وبلاگنویس، محدودیت سنی ندارد و وبلاگنویسان می توانند به تعداد نامحدود وبلاگ های خود را در موضوعات مختلف در جشنواره ثبت کنند.

ثبت نام نخستین جشنواره وبلاگ های ایران تا پایان فروردین ماه سال آینده ادامه خواهد داشت و با توجه به فرصت ۹ ماهه برای ثبت نام در جشنواره، زمان ثبت نام  تمدید نخواهد شد.

برای ثبت نام و دریافت دستور العمل های مسابقه اینجا کلیلک کنید.
انتهای پیام/.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

جایزه همراه اول