عذرخواهی مدیران «فیس‌بوک» از بدترین قطعی این شبکه

فيس ‌بوك تلاش كرد برخي از 500 ميليون كاربر اين شبكه اجتماعي را با توضيح درباره قطعي دو ساعت و نيم اخير اين سايت آرام كند.

به گزارش «وبلاگ نیوز» و به نقل از ايسنا، اين شركت براي اين حادثه كه پنج‌شنبه گذشته روي داد، عذرخواهي و آن را بدترين قطعي اين شبكه اجتماعي در بيش از چهار سال گذشته توصيف كرد.

به گفته رابرت جانسون، مدير مهندسي نرم‌افزار فيس بوك، اين قطعي ظاهرا حاصل مديريت خطاي نادرست بود كه دربرگيرنده يك سيستم بررسي كننده ارزش‌هاي پيكربندي بود و خسارت‌هاي بيش‌تر از آنچه را كه ترميم كرده بود، به همراه داشت.

وي با ابراز اميدواري كه چنين مشكلي مجددا روي ندهد، عنوان كرد فيس بوك در حال بررسي طراحي‌هاي جديد براي سيستم هاي پيكربندي‌اش است.

به گفته ناظران صنعتي، كاربران فيس بوك كه با اين قطعي دو و نيم ساعته روبه‌رو شدند، مانند معتاداني بودند كه در مرحله ترك به‌سر مي‌بردند زيرا بيش از 500 ميليون كاربر فيس بوك به اندازه‌اي به ارسال به‌روزرساني وضعيت درباره خود و مطالب جالب ديگر عادت كرده‌اند كه مطمئنا دوست ندارند اين سايت شبكه اجتماعي از كار بيفتد.
انتهای پیام/.

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.