كانون مجازی وبلا‌گ‌نويسان رضوی افتتاح می‌شود

همزمان با برگزاری اختتاميه جشنواره وبلا‌گ‌نويسی و جلوه‌های فرهنگ رضوی در رسانه‌های ديجيتال، كانون مجازی وبلا‌گ نويسی رضوی راه‌اندازی می‌شود.

به گزارش «وبلاگ نیوز»، «احمد طوبايی» مدير شبكه تلويزيون اينترنتی و پايگاه اطلاع‌رسانی امام رضا(ع) و دبير جشنواره وبلاگ‌نويسی و جلوه‌های فرهنگ رضوی در رسانه‌های ديجيتال در گفت‌وگو با ايكنا با بيان اين مطلب گفت: اين كانون مجازی در قالب تالارهای گفت‌وگو و انجمن وبلاگ‌نويسان رضوی تأسيس خواهد شد.

وی افزود: كارهای مقدماتی برای راه‌اندازی اين كانون صورت گرفته است و در حال حاضر در مرحله طراحی و تدوين محتوای اين كانون هستيم.

طوبايی در بخش ديگری از سخنانش هدف از راه‌اندازی اين كانون مجازی را ارتباط بيشتر وبلاگ‌نويسان رضوی عنوان و اظهار كرد: در اين كانون مجازی كه به صورت «فروم يا انجمن» راه‌اندازی می‌شود، وبلاگ‌نويسان رضوی می‌توانند با يكديگر ارتباط برقرار كرده و از وضعيت كارها و توليدات يكديگر مطلع شوند و علاوه بر آن، مركزيتی در مجموعه رسانه ملی و شبكه قرآن و معارف سيما با عنوان كانون وبلاگ‌نويسان رضوی داشته باشند و از اين ناحيه پشتيبانی شوند.

وی در پايان ابراز اميدواری كرد كه راه‌اندازی اين كانون بتواند در برگزاری هرچه بهتر جشنواره وبلا‌گ‌نويسی و جلوه‌های فرهنگ رضوی در رسانه‌های ديجيتال در سال‌های آينده مؤثر و مفيد باشد.

طوبايی تأكيد كرد: اهداف، وظايف و چگونگی فعاليت اين كانون پس از انجام مراحل اوليه و افتتاح آن اعلام خواهد شد.
انتهای پیام/.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

جایزه همراه اول