رادیو اینترنتی در حقیقت همان رادیو است؛ نه پادکست!

کارگاه آموزشی «ارائه محتوا در رادیو اینترنتی» با تدریس کاویانی در بخش «فناوری اطلاعات» در روز یکشنبه 18 مهرماه در چهارمین نمایشگاه بین المللی رسانه های دیجیتال در مصلای بزرگ امام خمینی(ره) برگزار شد.

به گزارش «وبلاگ نیوز» در این کارگاه به معرفی و بیان انواع ویژگی ها و امکانات رادیو اینترنتی و کاربردهای آن پرداخته شد و شبکه رادیو اینترنتی ایران صدا به عنوان یکی از نمونه های موفق رادیو اینترنتی در ایران از سوی استاد معرفی شد و در پایان نیز به سوالات مرتبط با موضوع کارگاه پاسخ داده شد.

یکی از موضوعات جالب توجه در این کارگاه که ذکر آن خالی از لطف نیست، بیان تفاوت رادیو اینترنتی و پادکست بود. کاویانی در این باره گفت: پادکست در حقیقت میکرو رسانه ای همانند وبلاگ است که با rss شناخته می شود ولی چند رسانه ای نیست. اما رادیو اینترنتی درحقیقت همان رادیو است با هزینه یک هزارم یک رادیو، نه هزینه انتشار و نه دیگر هزینه های جانبی رادیو را دارد و تنها هزینه آن تولید محتواست.
انتهای پیام/.

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.