كانون فعالان رسانه‌های مجازی رضوی تشكيل می‌شود

از برگزيدگان و حائزان رتبه‌های بالا در دور نهايی جشنواره وبلاگ‌نويسی و رسانه‌های ديجيتال در فرهنگ رضوی برای تشكيل كانون فعالان رسانه‌های مجازی رضوی دعوت به همكاری می‌شود.

به گزارش «وبلاگ نيوز»، “احمد طوبايی” مدير شبكه تلويزيون اينترنتی و پايگاه اطلاع‌رسانی امام رضا(ع) و دبير جشنواره وبلاگ‌نويسی و جلوه‌های فرهنگ رضوی در رسانه‌های ديجيتال در گفت‌وگو با ايكنا با بيان اين مطلب گفت: از برگزيدگان و حائزان رتبه‌های بالا در جشنواره وبلاگ‌نويسی و رسانه‌های ديجيتال در فرهنگ رضوی در سه بخش وبلاگ، سايت و نرم‌افزار، برای تشكيل كانون فعالان رسانه‌های مجازی رضوی دعوت به همكاری می‌شود.

همچنين به گفته مدير شبكه تلويزيون اينترنتی و پايگاه اطلاع‌رسانی امام رضا(ع)، «لطف‌الله سياهكلی» معاون رسانه‌های مجازی سازمان صدا و سيمای جمهوری اسلامی ايران، حمايت اين سازمان از فعاليت‌های كانون فعالان رسانه‌های مجازی رضوی را اعلام كرده است.

يادآوری می‌شود پنجمين جشنواره وبلاگ‌نويسی رضوی و دومين جشنواره جلوه‌های فرهنگ رضوی در رسانه‌های ديجيتال، از سری برنامه‌های هشتمين جشنواره بين‌المللی فرهنگی هنری‌ امام رضا(ع) است؛ اين جشنواره به‌مناسبت ميلاد باسعادت عالم آل محمّد(ص)، حضرت علی‌ابن‌موسی‌الرضا(ع) و حضرت فاطمه معصومه(س) و هم‌زمان با دهه كرامت، با هدف به كارگـيری فناوری‌هـای جديد در ترويج و توسعه فرهنگ رضوی ‌برگـزار شد.
انتهاي پيام/.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

جایزه همراه اول