كلوبلاگ مسابقه وبلاگ‌نویسی عاشورایی برگزار می‌کند

سرویس دهنده وبلاگی کلوبلاگ، نخستین مسابقه وبلاگ نويسي عاشورايي را در سطح استان گیلان برگزار می کند.

به گزارش «وبلاگ نیوز»، به مناسبت فرارسيدن ماه محرم و ايام سوگواري حضرت امام حسین (عليه السلام)،  نهاد نمایندگی مقام معظم رهبري و بسيج دانشجويي دانشگاه علوم پزشكي گيلان با همكاري سرویس دهنده كلوبلاگ مسابقه وبلاگ نويسي با موضوع عاشورا و قيام امام حسن (ع) را برگزار می کند.

هدف از برگزاری مسابقه وبلاگ نویسی دانشجویی عاشورایی،  توسعه استفاده صحیح از اینترنت، توسعه وتبليغ فرهنگ عاشورا، گراميداشت تفکرات برتر و زمینه سازی هر چه بیشتر مخاطبین با ابزار ها وامکانات اینترنت می باشد.

شركت در این مسابقه وبلاگی ویژه دانشجویان گیلانی بوده و هيچ محدوديتی از قبيل سن، تحصيلات و جنسیت  برای شرکت در آن وجود ندارد.

برای شركت در مسابقه وبلاگنویسی عاشورایی ايجاد حداقل 5 پست ضروري است و حتما وبلاگ شرکت کننده باید در سرویس دهنده کلوبلاگ ثبت شده باشد.

گفتنی است، جوایز نفرات برتر مسابقه وبلاگ نویسی عاشورایی کلوبلاگ، به ترتیب نفر اول، یک میلیون ریال، نفر دوم هشتصد هزار ریال، نفر سوم، ششصد هزار ریال، نفر چهارم، چهارصد هزار ریال و نفر پنجم، دویست هزار ریال می باشد.

همچنین لازم به توضیح است داوری مسابقه در دو بخش محتوایی و فنی توسط كارشناسان مربوطه انجام می شود و در هر بخش با توجه به معیار های هیئت داوران یکصد امتیاز در نظر گرفته می شود.

آخرین مهلت شرکت در مسابقه وبلاگ نویسی عاشورایی گیلان، 15 آذر ماه 89 و تاریخ برگزاری اختتامیه 21 آذر 89 می باشد.

علاقمندان جهت تكميل فرم ثبت نام و کسب اطلاعات بیشتربه نشاني اينترنتي وبلاگ مسابقه وبلاگ نویسی دانشجویی عاشورایی گیلان مراجعه نمايند.

همچنین علاقه مندان می توانند برای ارتباط تلفنی با دبیرخانه مسابقه وبلاگ نویسی با شماره تلفن های  22229400 و 2225595 با پیش شماره 0141 تماس حاصل نمایند.
انتهای پیام/.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

جایزه همراه اول