سپاه سایبری استان کرمانشاه آغاز به کار کرد

نخستين همايش وبلاگ‌نويسان جوان بسيجي استان كرمانشاه با محوريت تشكيل سپاه سايبري استان با حضور معاون هماهنگ كننده سپاه نبي‌اكرم(ص) استان و مديرمسئول روزنامه جوان برگزار شد.

به گزارش «وبلاگ نیوز» و به نقل از فارس، معاون فرهنگي-اجتماعي سپاه نبي‌اكرم(ص) استان كرمانشاه صبح امروز در اين همايش گفت: بسترسازي براي ورود به جنگ نرم نيازمند آموزش است و سپاه نبي‌اكرم(ص) استان كرمانشاه بيش از 8هزار نفر در قالب 16هزار نفر روز را تاكنون آموزش داده است.

حسن موحد افزود: در اين كلاس‌ها سرفصل‌هاي مختلف آموزشي در حوزه فضاي مجازي و سايبر با محوريت توانمند سازي و توسعه وبلاگ‌نويسي سالم در رده‌ها و اقشار مختلف توسط اساتيد و مدرسان تواناي استان كرمانشاه برنامه‌ريزي و اجرا شده است.

وي تاكيد كرد: بسيجيان و گروه‌هاي هدف جوان و نوجوان از اين دوره‌ها استقبال بسيار خوبي به عمل آوردند و گروه‌هاي مختلف سايبري براي توليد و ارائه فكر و انديشه انقلاب و تقويت ارزش‌هاي اسلامي و انقلابي و توسعه فرهنگ بسيجي در استان تشكيل شده و همه مقدمات تشكيل سپاه سايبري استان كرمانشاه آماده است.

موحد تصريح كرد: در مرحله بعدي علاوه بر توسعه آموزش‌هاي مقدماتي و پايه بحث آموزش‌هاي تكميلي و تخصصي را نيز جدي گرفته و در برنامه خود دارد.

مديرمسئول روزنامه جوان نيز در اين همايش گفت: حركت ارزنده بسيج در بحث ورود به جبهه جنگ‌نرم بسيار مهم است و استان كرمانشاه تلاش خوبي در بحث آموزش انجام داده است.

سيدنظام‌الدين موسوي افزود: مهم‌تر از جنگ نرم بحث شناخت قدرت نرم جمهوري اسلامي است كه همين همايش و شما وبلاگ نويسان بسيجي يكي از محورهاي قدرت نرم جمهوري اسلامي ايران است كه بايد هدفمند و منسجم انجام شود.

وي باتشريح وضعيت سياسي، اجتماعي و فرهنگي كشور در دوران قبل و بعد از دولت نهم، به حوادث پس از انتخابات در ايران اشاره كرد و خواستار آگاهي هرچه بيشتر و بصيرت‌افزايي بسيجيان در اين راستا شد.

در حاشيه اين همايش نمايشگاهي از كاركردهاي جنگ نرم دشمنان عليه اعتقادات و باورهاي مردم و تلاش آنان براي تخريب ارزش‌ها و اركان قانوني كشور در فتنه 88 به نمايش درآمده بود و بسته‌هاي فرهنگي و بصيرت‌افزايي در بين حاضران توزيع شد.

در اين همايش همچنين از 10 وبلاگ‌نويس برتر استان كرمانشاه و تلاش‌گران عرصه سايبري تجليل به عمل آمد.
انتهای پیام/.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

جایزه همراه اول