بهترین وبلاگ ادبی «پرشین بلاگ» انتخاب می‌شود

کانون ادبی پرشین بلاگ، بهترین وبلاگ ادبی پرشین بلاگ را به صورت ماهیانه انتخاب می‌کند.

به گزارش «وبلاگ نیوز»، کانون ادبی پرشین بلاگ در راستای گسترش فرهنگ وبلاگ نویسی ادبی، بهترین وبلاگ ادبی پرشین بلاگ را به صورت ماهیانه انتخاب می‌کند.

بر اساس این خبر، کلیه ادبی نویسان، شاعران و نویسندگانی که می‌خواهند در این مسابقه شرکت کنند باید دارای سابقه وبلاگ نویسی ادبی در پرشین بلاگ باشند و در گروه ادبی کانون در یاهو عضو شوند.

همچنین این خبر می افزاید: پس از ثبت نام و از لحظه پایان ثبت نام فعالیت وبلاگ شما به مدت یکماه  یعنی از ٢٠ آذر ٨٩ تا ٢٠ دی ٨٩ در نظر گرفته خواهد شد.

در طول این ماه داوران مسابقه وبلاگ‌های شرکت کننده را از لحاظ محتوا، صلاحیت ادبی، نحوه بیان و نگارش، سبک و … بررسی کرده و روز ٢١ دی ماه ۵ وبلاگ برتر ماه را معرفی می‌نمایند.

به مدت ١٠ روز این ۵ وبلاگ در صفحه اصلی کانون به داوری مخاطبان گذاشته می‌شوند و در پایان وبلاگی که بالاترین امتیاز را از دید مخاطبان کانون کسب کند به عنوان وبلاگ برتر ماه انتخاب می‌شود.

به گزارش باشگاه هواداران پرشین بلاگ، هدیه کانون به وبلاگ ادبی برتر شامل یک‌ماه تبلیغ رایگان وبلاگ ادبی برتر در سیستم پرشین بلاگ و پکیج  فرهنگی به رسم یادبود خواهد بود.

علاقه‌مندان می‌توانند تا پایان روز ٢٠ آذر ٨٩ در قسمت کامنت این پست ثبت نام کنند.

علاوه بر این وبلاگهای گروهی فنز پرشین بلاگ مجددا فعالیت های خود را از سرگرفته اند.

برای فعالیت هر چه بیشتر و بهتر این وبلاگها، از تمامی وبلاگنویسانی که مایل هستند تا در مدیریت این وبلاگها با فنز پرشین بلاگ همکاری کنند، دعوت به عمل آمده است.

این در حالی است که با وجود اعلام قصد مدیران پرشین بلاگ برای فروش این سرویس دهنده، هنوز وضعیت این سرویس دهنده مشخص نشده است و گروه هواداران پرشین بلاگ برای همکاری در برخی وبلاگ های  پرشین بلاگ، این  فراخوان را منتشر کرده است.

برای دیدن متن کامل خبر بهترین وبلاگ ادبی پرشین بلاگ اینجا و برای دیدن خبر فراخوان همکاری با  وبلاگ های گروهی فنز پرشین بلاگ، اینجا کلیک کنید.
انتهای پیام/.

۲ comments

  • یه انتقاد برادرانه

    سلام به مدیر سایت وبلاگنیوز، امیدوارم خودتان این کامنت را بخوانید همانطور که میدانید بسیاری از نویسندگان سایت شما وبلاگنویس هستند و در جشنواره های وبلاگنویسی شرکت میکنند،من امروز تو نت میگشتم چشمم خورد به اسامی برندگان یکی از جشنواره ها که اصلا شما هیچ خبری درمورد آن جشنواره بازتاب ندادید، جالب تر اینجاست که یکی از نفرات برگزیده جشنواره یکی از نویسندگان همیشگی سایت وبلاگنیوز است. یعنی این درست است من برای اینکه شانس برنده شدنم بالا برود اخبار جشنواره را در سایت نزارم تا خیلیا با اینکه وبلاگ دارند شرکت نکنند؟ این یعنی چی؟ شما به اینکار چی میگید؟ اسم خودتونو گداشتید خبرگزاری وبلاگستان فارسی؟ منی که همش به سایت شما میام با اینکارتون واقعا نه تنها به من به همه ی بازدیدکنندگان سایتتون خیانت کردید،دیگه حرفی ندارن!موفق باشید.

    • پاسخ وبلاگ نیوز:
      با سلام
      لطفا نام جشنواره را ذکر کنید تا توضیحات دقیق تری خدمت شما ارائه شود.

      با تشکر از توجه شما

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

جایزه همراه اول