فراخوان «پوستر» به مناسبت نهم دی ماه

وبلاگ «پوسترهای عاشورا» در نوشته اخیر خود، از علاقمندان به طراحی پوسترها و بنرهایی با محوریت سالروز حماسه 9 دی سال 88 دعوت به عمل آورده است.

به گزارش «وبلاگ نیوز» نویسنده وبلاگ این نهضت اینترنتی بیان کرده است که ضمن ارائه چند پوستر به مناسبت سالروز حماسه 9 دی در وبلاگ و جمع بندی آثار سال گذشته، اقدام به چاپ کتاب نهضت پوسترهای عاشورای 88 خواهد نمود.

لذا از علاقمندان دعوت شده است تا آثار خود را با موضوع حماسه 9 دی همچون حضور میلیونی مردم در این روز، ارتباط مردم با ولایت فقیه،دستآوردهای 9 دی، ماندگاری 9 دی به عنوان یک یوم الله در تاریخ انقلاب، اهمیت حرکت های خودجوش مردمی و ایفای نقش اقشار مختلف مردم به عنوان خواص آگاه و مطیع امر رهبری در انقلاب تا تاریخ ۲۰ آذر ماه به ادرس ایمیل نهضت ارسال نمایند.

در پایان نیز گفته شده است که آثار ارسالی در صورت دارا بودن شرایط، ضمن ارائه در وبلاگ، در کتاب نیز به چاپ خواهد رسید. همچنین علاقمندان میتوانند جهت دریافت کتاب آدرس پستی و شماره تماس خود را اعلام نمایند.

لازم به یادآوری است که موج پوسترهای عاشورایی سال گذشته کار خود را شروع کرده است و در بخشی از معرفی خود هدف از این حرکت را سعي در اشاعه شعارهاي اصولي تشيع ناب بیان کرده است و در ادامه استانداردها و شرایط فنی و محتوایی بنر و پوستر از جمله اندازه‌ ی آنها ذکر شده و از جمله شرایط محتوایی نیز میتوان به دفاع از حريم ولايت فقيه و متناسب با ايام محرم و حتي المقدور اصولي و فاخر، اشاره نمود.
انتهای پیام/.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

جایزه همراه اول