ما شور حسيني را در قالب مسابقه طلب مي كنيم

دبير سومين سوگواره وبلاگ نويسان عاشورايي گفت: ما معرفت و شعور حسيني را در قالب مسابقه “سومين سوگواره وبلاگ نويسان عاشورايي” طلب مي كنيم.

به گزارش«وبلاگ نيوز» و به نقل از آريا، حجت الاسلام و المسلمين محمدتقي محمديان با اشاره به اهداف برگزاري اين سوگواره گفت: سومين سوگواره وبلاگ نويسان عاشورايي با سه هدف عمده برگزار شده كه دميدن روح تحرك و پويايي يا شور حسيني در فضاي مجازي البته همراه با شعور و معرفت، گردهم آوري وبلاگ نويسان در فضاي مجازي و گراميداشت و ارج بزرگواراني كه در اين عرصه در حال تلاش براي “تعظيم شعائر الله” هستند از اهداف اين سوگواره است.

مدير فرهنگسراي ولا ادامه داد: از قوانين كلي شركت در سومين وبلاگ نويسان عاشورايي مي توان به توليدي بودن كليه آثار شركت كننده در بخش « آثار وبلاگي برتر » توسط وبلاگ نويسان، ارسال آثار تنها تا 20 محرم (5 دی) و قابل ويرايش بودن در زمان شروع به كار داوران و دلخواه بودن شركت كننده در انتخاب يك قالب يا بيشتر اشاره كرد.

وي با توجه به اين كه داوري آثار از بيستم محرم ماه آغاز مي شود ادامه داد: داوري تا حدود دو هفته پس از اربعين ادامه مي يابد تا آثار برگزيده و وبلاگ هاي برتر معرفي گردند.

دبير اين سوگواره گفت: برگزاري سوگواره امسال نسبت به سال هاي گذشته تغييراتي داشته است كه يكي از آن ها اين است كه علاوه بر بخش آثار برتر، بخش وبلاگ هاي برگزيده نيز به اين سوگواره اضافه شده تا تمام محتوا و قالب وبلاگ ها مورد ارزيابي قرار گيرد و چند قالب نيز نسبت به سال گذشته اضافه شده است، اما آن چه مي توان به عنوان برجسته ترين تغيير از آن نام برد استخراج “برون داد” مطلوب از سوگواره و تداوم ارتباط با وبلاگ نويسان است.

وي با اشاره به همكاري ديگر نهادها در برگزاري اين سوگواره افزود: معاونت فرهنگي اجتماعي شهرداري منطقه20 و موسسه خيمه از همياران ما در برگزاري اين سوگواره هستند.

مدير فرهنگسراي ولا در پايان خاطرنشان كرد: اين سوگواره در 7 موضوع عمومي “شيعه و عاشورا”، عبرت هاي عاشورا”، “برش هاي تاريخي”، “بصيرت و عزاداري ها” و موضوع ويژه «تطابق تاريخي كربلا با … » برگزار مي گردد كه تمام آثار ارسالي در موضوع ويژه، بدون لحاظ شرايط عمومي وبلاگ، مورد ارزيابي قرار خواهند گرفت.
انتهای پیام/.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

جایزه همراه اول