توضیحات «بوترابی» درباره دلیل مسدودسازی پرشین بلاگی‌ها

مدیر سایت پرشین بلاگ علت مسدود کردن وبلاگ های این سرویس دهنده را عمل به دستور مقامات مسئول در کمیته تعیین مصادیق عنوان کرد.

به گزارش «وبلاگ نیوز» به گفته مهدی بوترابی، مدیر سایت پرشین بلاگ، اخیرا و بر اساس دستور مقامات مسئول در کمیته تعیین مصادیق، صدها وبلاگ که از نظر کمیته تعیین مصادیق، مصداق فیلترینگ بوده اند، توسط پرشین بلاگ مسدود شده اند.

این طور که پیداست، این امر موجب شده که تعدادی از کاربران به هنگام ورود به کاربری خود، با پیام عدم وجود وبلاگ مواجه شوند و موضوع را به صورت اعتراض با همکاران پرشین بلاگ در میان بگذارند.

بوترابی همچنین به کاربران خود اطلاع داد که در صورت مواجهه با چنین شرایطی، مطمئن باشند که مطالب وبلاگ شان محفوظ بوده و وبلاگ آن ها حذف نشده است و در صورتی که دستور رفع مسدودی از سوی مقامات قضایی صادر شود، امکان بازگشت وبلاگ به کاربری وجود دارد.

مدیر پرشین بلاگ از کاربران این سرویس دهنده خواسته است در صورتی که نسبت به فیلترینگ و مسدودی وبلاگ خود اعتراض دارید؛ از طریق کمیته تعیین مصادیق یا دادسرای اینترنت یا دیگر مراجع ذی ربط پیگیری کنید و پرشین بلاگ نیز به سهم خود موضوع را حتی الامکان دنبال خواهد کرد.

بوترابی به کاربران خود قول داد که به موازات پیگیری برای مسدودی وبلاگ های مستهجن و متخلف، حداکثر تلاش خود را برای رفع مشکل فیلترینگ اشتباهی انجام دهد.

مدیر سایت پرشین بلاگ، همچنین از کاربران خود خواست که با تولید محتوای ارزشمند در وبلاگستان، به وظیفه ملی و دینی خود در ارتقای کمی و کیفی وبلاگستان و صیانت از حریم جامعه مجازی و ارزش های متعالی آن عمل کنند.

وی در پایان تاکید کرد: «پرشین بلاگ علاوه بر وظیفه حرفه ای و شغلی خود در مسدود کردن وبلاگ های مستهجن و متخلف از توافقنامه سایت، چون گذشته به وظیفه قانونی خویش در ارائه اطلاعات درخواستی به مقامات قضایی کشور و  مسدود کردن وبلاگ های اعلام شده از سوی آنان اقدام خواهد کرد.»
انتهای پیام/.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

جایزه همراه اول