برترين‌هاي جشنواره وبلاگ‌هاي نجومي پارسي زبان اعلام شد

اسامي نفرات برتر جشنواره منطقه‌اي وبلاگ‌ها و وب‌سايت‌هاي نجومي پارسي زبان كشور در نيشابور مشخص شد.

به گزارش «وبلاگ نيوز» حسين سيامكي در گفت‌وگو با فارس با اشاره به برگزاري جشنواره منطقه‌اي وبلاگ‌ها و وب‌سايت‌هاي نجومي پارسي‌زبان در نيشابور اظهار داشت: در اين جشنواره از تعداد 156 وبلاگ ارسال شده 96 وبلاگ به مرحله دوم راه يافتند كه در مرحله نهايي سه وب‌سايت و سه وبلاگ برتر انتخاب شدند.

معاون پژوهشي پژوهش‌سراي دانش‌آموزي نيشابور ادامه داد: يونس بخشي از كشور افغانستان، سيد‌ عمال‌الدين قاضي‌طباطبايي از تبريز و ياسر سليماني از نيشابور به ترتيب نفرات برتر اول تا سوم وب‌سايت اين مسابقات شدند.

وي اضافه كرد: جشنواره كه توسط پژوهش‌سراي دانش‌آموزي با همكاري گروه سپهر نيلگون دانشكده هنر مجتمع آموزش عالي نيشابور برگزار ‌شد.

سيامكي افزود: بهترين برنامه براي استفاده مطلوب جوانان از اوقات خويش برنامه‌ريزي در امور علمي و ترغيب آنها براي انجام پژوهش و امور علمي است كه هر شهرستاني بايد به ميزان توان و بودجه خود در انجام اين امر تلاش كنند.

اين مسئول پويايي جامعه را در گرو حضور و تلاش جوانان در عرصه‌هاي مختلف علمي و فرهنگي دانست و گفت: با توجه به بضاعت‌ نيشابور اگر قرار باشد كاري علمي در كشور به‌ ويژه در زمينه نجوم انجام بگيرد نيشابور در اولويت است.

وي ادامه داد: حامد شجاعي از تبريز، اميد سحرخيز از گيلان و خشايار معروفي از تهران نيز به ترتيب رتبه‌هاي اول تا سوم وبلاگ اين مسابقات را به خود اختصاص دادند.

سيامكي يادآور شد: ايمان خماريان كارشناس فناوري اطلاعات، افشين مهرباني مقام اول المپياد مهارتي كشور در رشته طراحي وب، محمدرضا كوتوال دانشجوي فناوري اطلاعات دانشگاه علم و صنعت و نيلوفر پيلغوش دانشجوي فناوري اطلاعات دانشگاه علم و صنعت نيز چهار داور فني اين جشنواره بودند.

وي خاطرنشان كرد: كارن مولا وردي‌خاني، عضو موسسه تحقيقات هوا و فضا، شهاب صفري، مدرس و مترجم نجوم و شهرام يزدان‌پناه، پژوهشگر علوم و فناوري فضايي و سرپرست روابط عمومي سازمان فضايي ايران سه داور علمي جشنواره مذكور بودند.

برای کسب اطلاعات بیش‌تر می‌توانید به این صفحه مراجعه کنید.
انتهای پیام/.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

جایزه همراه اول