برندگان مسابقه‌ وبلاگ‌نویسی خانواده متعالی معرفی شدند

اسامی برندگان مسابقه سراسری وبلاگ نویسی خانواده متعالی، از سوی حوزه علمیه کوثر تهران اعلام شد.

به گزراش«وبلاگ نيوز» خدیجه جلالی، مدیر مدرسه علمیه کوثر تهران، در گفت‌و‌گو با رسا از اعلام اسامی برندگان مسابقه سراسری وبلاگ نویسی خانواده متعالی که به همت حوزه علمیه کوثر تهران برگزار شده بود، خبر داد.

وی گفت: این مسابقه با گرایش موضوعات استحکام خانواده، زن و انقلاب اسلامی برگزار ‌شد و هدف آن هدایت فضاهای مجازی به سمت و سوی امور معنوی و مذهبی بود.

مدیر مدرسه علمیه کوثر تهران با قدردانی‌ از کاربرانی که وبلاگ خود را ثبت کرده‌اند، افزود: بر اساس اعلام دبیرخانه این مسابقه، ‌در نتیجه داوری‌‌های به عمل آمده، سه وبلاگ که همه قوانین مسابقه را رعایت کرده‌اند، حائز رتبه‌های برتر شدند.

وی اعلام کرد: براساس اعلام این مجتمع کوثر تهران،‌ فریده شفیعی ثانی با وبلاگ صدفی در مروارید به نشانی http://13490.blogfa.com، خانم مهتاب یزدانی با وبلاگ خانواده برتر به نشانی http://khirnesa.blogfa.com و خانم مولود اعظمیان بیدگلی با وبلاگ اعظمیان به نشانی http://www.azamiyan.blogfa.com حائز رتبه‌های برتر این مسابقه شدند. همچنین جوایز برگزیدگان به نشانی آنها ارسال خواهد شد.

جلالی ابراز داشت: نشست آموزشی بانوان مبلغ و فرهیخته استان تهران، با عنوان نقش بانوان مبلغ در احیای ارزش‌های انقلاب اسلامی، همزمان با فرا رسیدن دهه فجر و هجدهم بهمن ماه و نامگذاری این روز به عنوان روز رسالت زن و استحکام خانواده، به همت مدرسه علمیه کوثر تهران، در سالن اجتماعات اداره کل تبلیغات اسلامی استان تهران برگزار شد.

مدیر مدرسه علمیه کوثر تهران اظهار کرد: این نشست با حضور حجج اسلام، نصیر نیک نژاد، مدیر کل تبلیغات اسلامی استان تهران، موسوی هوایی، معاون پژوهش سازمان تبلیغات، امیری آتشانی، معاون فرهنگی سازمان تبلیغات استان تهران و الهیان نماینده و مسؤول کمیته حقوق بشر مجلس و خدیجه جلالی، مدیر مدرسه علمیه کوثر و مسؤول امور بانوان استان و تعداد زیادی از بانوان مبلغ استان، برگزار شد.

وی در پایان به برگزاری نمایشگاه کتاب در ایام دهه فجر از سوی این مدرسه علمیه اشاره کرد و گفت: در این نمایشگاه که از روز 15 تا 22 بهمن ماه برقرار است، 95 عنوان کتاب در موضوع دین و انقلاب اسلامی به مراجعه کنندگان معرفی می شود.

انتهای پیام/.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

جایزه همراه اول