«عکاس مسلمان» هم از 25بهمن بی‌نصیب نماند!+عکس

در پی حضور «سید شهاب‌الدین واجدی»، نویسنده وبلاگ «عکاس مسلمان» در اغتشاشات 25بهمن ماه به منظور ثبت وقایع این روز از دریچه دوربین، این وبلاگ‌نویس از سوی اغتشاش‌گران مورد ضرب و شتم قرار گرفت.

به گزارش «وبلاگ نیوز» و به نقل از تریبون مستضعفین، از جمله افرادی که مورد حمله وحشیانه اراذل و اوباش قرار گرفته است «سید شهاب الدین واجدی» عکاس، خبرنگار و وبلاگ‌نویس است. او که با موتور شخصی اش برای عکاسی رفته بود مورد حمله قرار می‌گیرد و لوازم عکاسی‌اش غارت می‌شود. در حال حاضر وضعیت این وبلاگ‌نویس رضایت بخش گزارش شده است.

علاوه بر واجدی، مهند حامد، نویسنده وبلاگ شیعه سیاسی، کمیل برادران، نویسنده وبلاگ جهاد مجازی و عماد بشرا، فعال شبکه‌های اجتماعی در اغتشاشات دیروز مجروح شده‌اند.

گفتنی است تعدادی از نیروهای مردمی روز گذشته در جریان مقابله با عوامل ضدانقلاب در برخی از نواحی تهران مورد حمله و ضرب و شتم قرار گرفته و راهی بیمارستان شده اند. بنا بر اخبار ابتدایی در حدود ۳۰ نفر د بیمارستان بقیه الله و کمی بیش از این تعداد در بیمارستان خاتم الانبیا بستری شده اند. برخی از این افراد در حال بیهوشی به بیمارستان رسانده شده اند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

جایزه همراه اول