تاکنون بیش از 2هزار نفر در شهرستان رشت آموزش وبلاگ‌نویسی دیده‌اند

برگزاری دوره های توانمند سازی فضای مجازی به عنوان فرصتی برای گسترش نیروهای ولایی و انقلابی در اینترنت است و استمرار این روند، حرکتی عظیم در بومی سازی فضای مجازی و مدیریت درست از شبکه جهانی ارتباطات در کشور است.

محسن جعفری، مدیر ارتباطات رسانه سپاه ناحیه رشت، فارغ التحصیل رشته علوم سیاسی است و فردی فعال در عرصه وبلاگ نویسی و مدیری توانمند در تربیت وبلاگ نویسان ارزشی در سطح شهرستان های گیلان است.

وی همچنین فرمانده پایگاه امام حسین(ع) حوزه برادران 2 شهری رشت و در کارنامه خود بیش از  40 مقاله سیاسی در روزنامه و هفته نامه های سراسری و استانی دارد. جعفری هم اکنون در وبلاگی با نام چشم انداز مطالب و مقالات خود را می نویسد.

وبلاگ نیوز: هدف از برگزاری دوره های توانمند سازی فضای مجازی چیست؟

ارتقای سطح علمی در حوزه سایبر و تشکیل ارتش سایبری در تمام نواحی و استان ها و اتصال این حلقه به دیگر حلقه های سطح کشور و ایجاد ارتش بزرگ مجازی و منسجم و هدفمند کردن وبلاگ ها و سایت های ارزشی در راستای مقابله با تهدیدات غرب در این فضا از اهداف تشکیل این دوره های توانمند سازی می باشد.

وبلاگ نیوز: تاکنون چه تعداد دوره توانمند سازی و آموزش وبلاگ نویسی از سوی سپاه قدس گیلان برگزار شده است؟

تاکنون 3 دوره در سطوح استانی، نواحی و حوزه ها و پایگاه های مقاومت بسیج برگزار شده است که هر دوره به مدت 26 ساعت کلاس با موضوعات مختلف سایبر و فضای مجازی بوده است؛ البته در طول سال گذشته، طی چند مرحله آموزش وبلاگ در سطح پایگاه های مقاومت محلات، اقشار، دانش آموزی، فرهنگیان و مسئولین واحد ها برگزار شده است.

تاکنون 3 دوره در سطوح استانی، نواحی و حوزه ها و پایگاه های مقاومت بسیج برگزار شده است

وبلاگ نیوز: در این دوره های چه تعداد آموزش دیده اند؟

تاکنون با برگزاری سه سطح برگزاری بیش از 2 هزار نفر در شهرستان رشت و بخش های مختلف در سطح سپاه ناحیه رشت تحت آموزش قرار گرفتند.

وبلاگ نیوز: برگزاری دوره های توانمند سازی فضای مجازی چه میزان به روند رشد وبلاگ نویسی در کشور کمک می کند؟

این دوره ها باعث ارتقاء سطح علمی و فنی وبلاگ نویسان می شود و آنان را با متدهای جدید آشنا می سازد و در این دوره ها مشکلات فنی و محتوایی وبلاگ نویسان توسط اساتید مجرب رفع می شود که این کار کمک بسیار زیادی به وبلاگ نویسان در بالابردن سطح کمی و کیفی و محتوایی وبلاگشان می کند.

همچنین موجب آشنایی یک وبلاگ نویس با دیگر وبلاگ نویسان ارزشی شده و وبلاگ نویسان می توانند در قالب شبکه های اجتماعی به یکدیگر متصل شده و ارتباط برقرار نمایند و آشنایی با دیگر وبلاگ ها باعث می شود که وبلاگ نویس از وبلاگ های خوب الگو گرفته و نقاط ضعف خود را برطرف نماید و بر نقاط قوت خود بیافزاید.

وبلاگ نیوز: گسترش وبلاگ نویسی ولایی درکشور را چگونه ارزیابی می کنید؟

خوشبختانه روند بسیار خوبی وجود دارد که پس از حوادث انتخابات 88 بسیار پررنگ تر شده و وبلاگ نویسان ارشی ثابت کردند که در همه حال و تا آخرین قطره خون پشتیبان ولایت فقیه هستند تا هیچ آسیبی به مملکتشان نرسد و دشمنان اسلام و انقلاب باید این آرزو را به گور ببرند که بتوانند در ماهیت نظام مقدس جمهوری اسلامی خدشه وارد کرده و به خیال خود این انقلاب را دچار تغییر و دگرگونی نمایند. کوته فکران و خود فروختگان داخلی و سران استکبار جهانی بدانند که در حوزه رسانه و فضای مجازی توسط وبلاگ نویسان ارزشی و ولایتمدار متمل شکستی سنگین خواهند شد.

وبلاگ نیوز: ضرورت گسترش وبلاگ نویسی دینی در جامعه اسلامی را توضیح دهید؟

در حالی که دشمن به طور مستمر و هدفمند سعی می کند که به باورها و اعتقادات جوانان ما ضربه وارد نماید و از راه های گوناگون، به ویژه در شبکه های مجازی و ماهواره ای فرهنگ اسلامی و انقلاب ما را تحت الشعاع افکار و ایدئولوژی های غربی قرار دهد، گسترش وبلاگ نویسی دینی با تکیه بر مطالعه  و بصیرت در جهت پاسخگویی به شبهات می تواند نقش مهمی را در جهت بصیرت افزایی در سطح جامعه ایفا کند و نقشه های شوم دشمنان را نقش بر آب نموده و موجب تقویت پایه های اعتقادی و باورهای دینی جامعه باشد.

وبلاگ نیوز: در پایان اگر سخنی باقی است، بفرمایید.

ضمن تشکر از وبلاگ نیوز به عنوان تنها رسانه منعکس کننده اخبار وبلاگی، از همه جوانان پر شور، انقلابی و ولایی درخواست می کنم که بصیرت خود را افزایش داده و پشتیبان ولایت فقیه باشند و در یک حرکت انقلابی دیگر، حماسه ای در فضای مجازی ایجاد و فضای سایبر را از عطر وبلاگ های ارزشی و ولایی پر نمایند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

جایزه همراه اول