شرکت 162 وبلاگ در مسابقه وبلاگ نویسی انفجار نور گیلان

مسئول دفتر فرهنگ اسلامی دانشگاه آزاد اسلامی لاهیجان از ارسال 162 اثر وبلاگی به مسابقه استانی وبلاگ نویسی انفجار نور گیلان خبر داد.

حجت الاسلام نعمت الله رهنورد با بیان این مطلب به خبرنگار «وبلاگ نیوز» از رشت، گفت: نخستین جشنواره استانی وبلاگ نویسی با عنوان انفجار نور با محوریت انقلاب اسلامی به همت ستاد دهه فجر انقلاب اسلامی، شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی لاهیجان و با همکاری دانشگاه آزاد اسلامی واحد لاهیجان برگزار شده است.

مسئول دفتر فرهنگ اسلامی دانشگاه آزاد اسلامی لاهیجان، با اشاره به پایان یافتن زمان شرکت در این مسابقه وبلاگ نویسی، خاطرنشان کرد: در مجموع بیش از 160 اثر وبلاگی مرتبط با موضوع مسابقه به دبیرخانه این جشنواره ارسال شده است.

وی با اشاره به اینکه از میان کلیه آثار رسیده، 84 وبلاگ به مرحله دوم داوری راه یافته اند، تاکید کرد: در هر بخش مسابقه از 5 وبلاگ برگزیده با اهدای لوح تقدیر، تندیس جشنواره و جوایزی تجلیل می شود.

حجت الاسلام رهنورد در ادامه با بیان اینکه این مسابقه در سه سطح، دانش آموزی، دانشجویی و آزاد برگزار شده است، اظهار کرد: این مسابقه با استقبال قابل قبول شرکت کنندگان خارج از استان نیز روبرو شده است.

مسئول دفتر فرهنگ اسلامی دانشگاه آزاد اسلامی لاهیجان، با بیان اینکه مراسم اختتامیه و اعلام اسامی برگزیدگان مسابقه وبلاگ نویسی انفجار نور روز 15 اسفند 89 برگزار می شود، اذعان کرد: این مراسم از ساعت 9 صبح در سالن خواجه نصیرالدین طوسی دانشگاه آزاد اسلامی واحد لاهیجان برگزار می شود.

انتهای پیام/.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

جایزه همراه اول