دعوت «پرشین بلاگ» برای ثبت وبلاگ‌ها در سایت ساماندهی

پرشین بلاگ برای انجام وظایف خود به عنوان سرویس دهنده از کاربران دعوت می کند تا با ثبت نام وبلاگ خود در سایت ساماندهی، از امکان پیگیری مناسب تر موارد اشتباهی فیلترینگ برخوردار شوند.

به گزارش «وبلاگ نیوز» پرشین بلاگ پیش از این در باره علل افزایش تعداد وبلاگهای مسدود شده در پرشین بلاگ اطلاع رسانی و اعلام کرده بود.

اخیرا و بر اساس دستور مقامات مسئول در کمیته تعیین مصادیق، تعداد متنابهی از وبلاگ ها که از نظر کمیته تعیین مصادیق، مصداق فیلترینگ بوده اند، توسط پرشین بلاگ مسدود شده اند و این روند همچنان ادامه دارد.

همچنین، پرشین بلاگ در توافقنامه خود تصریح کرده است:

مشخصات و اطلاعات مربوط به کاربران سایت و هرگونه مطالب مربوط به کاربران که روﻯ سرور پرشین بلاگ ذخیره شده است، محرمانه بوده و در اختیار اشخاص دیگر قرار داده نخواهد شد مگر طبق دستور مقامات مسئول

لازم به توضیح است، به این ترتیب اطلاعات مربوط کاربران وبلاگ ها و یادداشت ها و نظرات و همه فعالیت های فضای مجازی حسب درخواست مقامات مسئول و کمیته تعیین مصادیق در اختیار مراجع مزبور قرار می گیرد و لذا لازم است کاربران ضمن رعایت توافقنامه پرشین بلاگ و اطلاع از مفاد آن، در نظر داشته باشند که فعالیت های مجازی آنان در وبلاگ هایشان بایستی مطابق مقررات باشد تا مشکلات حقوقی و قضایی برای آنان ایجاد نگردد.

همچنین، در این خبر آمده است، کاربرانی که نسبت به فیلترینگ و مسدود شدن وبلاگ خود توسط پرشین بلاگ اعتراض دارند و فکر می کنند که به اشتباه مسدود شده اند، ضمن پیگیری مستقیم از طریق کمیته تعیین مصادیق و دادسرای اینترنت یا دیگر محاکم قضایی را دارند، می توانند اعتراض خود را در این صفحه ثبت کنند تا در صورتی که امکان پیگیری برای ما فراهم شد، اعتراض ها بررسی و در صورت امکان به رفع فیلترینگ و مسدودی منجر گردد.

در پایان گفتنی است، پرشین بلاگ علاوه بر وظیفه حرفه ای و شغلی خود در مسدود کردن وبلاگ های مستهجن و متخلف از توافقنامه سایت، چون گذشته به وظیفه قانونی خویش در ارائه اطلاعات درخواستی به مقامات قضایی کشور و مسدود کردن وبلاگ های اعلام شده از سوی آنان اقدام خواهد کرد.

از سوی دیگر در خبر دیگری از سایت پرشین بلاگ، از وبلاگ نویسان تقاضا شده است تا در گروه اینترنتی کاربران سایت، عضو شوید.

به گفته مدیریت سایت پرشین بلاگ، از همه وبلاگ نویسان دعوت شده است تا با عضو شدن در گروه یاهوی پرشین بلاگ، با ما در ارتباط باشید.

انتهای پیام/.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

جایزه همراه اول