فعالیت و پیام‌های سایت «بالاترین» مضحکانه است

وزیر سابق فرهنگ و ارشاد اسلامی در همایش به سوی فردا در رشت، فعالیت و پیام های سایت های ضد انقلاب، مانند بالاترین را مضحکانه خواند و گفت: این سایت ها با حمایت مستقیم غرب و ضد انقلاب اداره می شوند.

به گزارش خبرنگار «وبلاگ نیوز» از رشت، محمد حسین صفار هرندی در همایش به سوی فردا که شب گذشته در مسجد امام حسین مجتبی(ع) رشت برگزار شد، با اشاره به فعالیت هزاران ماهواره پیام رسانی در جهان، تاکید کرد: این سیستم های اطلاع رسانی، تصویری منحرف از وقایع را در افکار ایجاد می کنند.

وی، حمله را بهترین دفاع در جنگ نرم دانست و خاطرنشان کرد: در جنگ نرم اگر آرایش حمله ای داشته باشیم، می توانیم در دشمن رخنه کرده و فعالیت های آنها را خنثی کنیم.

معاون فرهنگی، اجتماعی و راهبردی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در ادامه، به تعریفی مناسب از ماهیت جنگ نرم اشاره و تصریح کرد: تهاجم نرم، عملیاتی از نیروی مهاجم با قصد تصرف قلب و دل طرف مقابل است که به هیچ وجه از راه تهدید وارد نمی شود.

صفار هرندی، با اشاره به اینکه در جنگ نرم اثر گذاری بر روی قلب و اندیشه به صورت هنرمندانه انجام می شود، بیان داشت: افراد فریب خورده در این جنگ متوجه تسخیر شدن خود به دست دشمن نمی شوند.

وی به سخنان مقام معظم رهبری در دهه های گذشته پیرامون تهاجم فرهنگی، شبیخون فرهنگی و جنگ نرم اشاره کرد و افزود: جنگ نرم دشمن بعد از 8 سال جنگ تحمیلی به شکلی جدی آغاز شد و تصرف دل ها و منحرف کردن افکار جوانان را مورد هدف قرار داد.

وزیر سابق فرهنگ و ارشاد اسلامی، پیروزی انقلاب اسلامی را آغاز جنگ نرم ایران در جهان دانست و یادآور شد: انقلاب اسلامی پیامی روشن است که بر ذهن مسلمانان جهان می نشیند.

معاون فرهنگی، اجتماعی و راهبردی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، گفت: صدور انقلاب اسلامی پیام نرم ایران به جهان بود که در دوره جنگ سخت دشمن علیه ما آغاز شد.

صفار هرندی، به فتنه های سال گذشته و 25 بهمن 89 اشاره و تاکید کرد: فتنه های اخیر نتیجه تهاجم نرم امام(ره) در ابتدای انقلاب به غرب و دشمن بود.

وی به ایجاد شبهه در مسئله هولوکاست توسط رئیس جمهور کشور اشاره و تصریح کرد: طرح این مسائل در برهه کنونی حمله ای درست به دشمن بود که خط قرمز های غرب را زیرپا گذاشت.

معاون فرهنگی، اجتماعی و راهبردی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، با بیان اینکه وجود انقلاب اسلامی کابوسی برای غرب است، خاطرنشان کرد: کشور های غربی با حمایت از گروهک های تروریستی مثل منافقین به مقابله با نظام اسلامی ایران برخواسته اند.

انتهای پیام/.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

جایزه همراه اول