تغییر جزیی در نحوه اتصال دامنه به وبلاگ در بلاگفا

یکی از امکانات بخش اتصال دامنه در بلاگفا، امکان اتصال زیر دامنه به وبلاگها است.

به گزارش «وبلاگ نیوز» به طور مثال وقتی کاربری یک دامنه را به وبلاگی (مثلا mysite.com) وصل می کرد این امکان نیز وجود داشت که زیر دامنه ای از دامنه اصلی به وبلاگ دیگری متصل شود (مثلا ali.mysite.com ).

به گفته مدیر سایت بلاگفا، این امکان توسط چندین کاربر به طور جدی مورد استفاده قرار گرفته است، اما مشکلی که در میان پیش آمد این بود که ممکن بود فرد دیگری بدون رضایت صاحب دامنه وبلاگ دیگری را به یکی از زیر دامنه ها متصل کند.

لازم به ذکر است، برای حل این مسئله از این پس اگر کاربری قصد اتصال زیردامنه ای به وبلاگی را داشته باشد که دامنه اصلی نیز به وبلاگ دیگری وصل است بایستی اطلاعات ایمیل و تلفن در فرم اتصال دامنه با فرم دامنه اصلی یکسان باشد.

بنابراین، اگر کاربری قصد ایجاد و اتصال زیر دامنه ای داشته باشد، بایستی از تلفن و ایمیل وارد شده در فرم کاربر صاحب دامنه اصلی مطلع باشد.

گفتنی است، کاربر صاحب دامنه اصلی می تواند تلفن و ایمیل وارد شده در فرم را در اختیار دیگر کاربرانی که مایل هستند زیردامنه ای از دامنه ی اصلی داشته باشند قرار دهد و در هر زمان نیز می تواند با تغییر ایمیل یا تلفن از اتصال زیر دامنه های جدید جلوگیری کند.

انتهای پیام/.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

جایزه همراه اول