آغاز دور دوم رای گیری برترین وبلاگ‌های بانوان «پرشین بلاگ»

دور نیمه نهایی رای گیری برترین وبلاگ های بانوان پرشین بلاگ از روز 16 تا 22 تیر ماه سال جاری برگزار می شود.

به گزارش «وبلاگ نیوز» پرشین وبلاگ در بهمن ماه 1389 رای گیری وبلاگ های برتر بانوان را آغاز کرد و دور اول این رای گیری پس از دو هفته به پایان رسید.

در این رای گیری بیش از 14 هزار رای به وبلاگ های بانوان داده شد و تعداد 3 هزار و 700 وبلاگ فارسی که نویسندگان آنها را بانوان تشکیل می دهند، معرفی شدند.

از بین 3 هزار و 700 وبلاگ معرفی شده، وبلاگ های زیر (بدون درنظر گرفتن ترتیب نمایش)، بیشترین آراء را به خود اختصاص دادند و وارد مرحله نهایی رای گیری وبلاگ های بانوان شدند.

وبلاگ های، خاطرات گاه به گاه، تراوشات ذهنی یک دختر درمونده، رقص روی سیم های خاردار، یادداشت های دختر گلفروش مترو، مرا آفرید آنکه دوستم داشت، رژ لب قرمز، بر ساحل سلامت، مثل هیچ کس، فقط من ، فقط تو، خاطرات یک کهنه عروس، وبلاگ زهرا، زن بابای امروزی، دختر نارنج و ترنج، یادداشت های دختر ترشیده، آموزش کامل روبان دوزی، کتابخونه، بانو اس و سید بی نظریرش، دکوراسیون و خانه داری، من و رضا و نینی، آشیانه عشق من و آقای همسر، دو لقمه خاطره سبز، پرسپکتیو، ملاحت، نوت های زندگی و گیلاس خانمی به مرحله نهایی رای گیری برترین وبلاگ های بانوان پرشین بلاگ راه یافتند.

دور نهایی این رای گیری به مدت یک هفته از 16 تا 22 تیرماه 90 برگزار میشود و وبلاگ نویسان می توانند تنها به 5 وبلاگ از 25 وبلاگ معرفی شده رای دهند.

بر اساس این گزارش، وبلاگ های منتخب در سومین دوره جشنواره بانوان وبلاگ نویس معرفی شده و جوایزی به رسم یادبود به نویسندگان وبلاگ ها اهدا خواهد شد.

گفتنی است، علاقه مندان می توانند جهت رای دادن به وبلاگ های راه یافته به مرحله نهایی از طریق ورود به صفحه مرحله نهایی رای گیری وبلاگ های بانوان اقدام نمایند.

انتهای پیام/.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

جایزه همراه اول