نقش نیروهای «ارزشی» استان فارس در فضای مجازی تعیین‌کننده است

چهارمین همایش توجیهی برنامه های فضای سایبری سپاه فجر با برنامه هایی چون کارگاه وبلاگ نویسی به میزبانی ناحیه مقاومت بسیج سپاه استهبان برگزار شد.

به گزارش خبرنگار «وبلاگ نیوز» این همایش به منظورتوجیه و آشنایی مسئولین فرهنگی نواحی و فعالان سایبری شهرستان های استهبان، سروستان، ارسنجان، داراب، فسا و نی ریز برگزار شد.

ابراهیم عباسی مشاور فرهنگی فرمانده سپاه فجر طی سخنانی به تشریح برنامه های توانمند سازی، شبکه سازی و سایر اقدامات برنامه ای سپاه پرداخت.

عباسی، دبیر قرارگاه فرهنگی حضرت فاطمه زهرا (س) در حاشیه برگزاری این همایش در مصاحبه با خبرنگار ما با تأکید بر آمادگی همه جانبه نیروهای سپاه و بسیج برای حضور مقتدرانه در فضای سایبری، از آنان به عنوان سربازان خط مقدم جبهه جنگ نرم یاد کرد و نقش نیروهای ارزشی و ولایت مدار استان فارس را در حوزه سایبری تعیین کننده دانست.

وی با اشاره به برگزاری کارگاه های توانمند سازی بسیجیان در فضای سایبری، به برخی از سر فصل های دوره از جمله خبرنگاری در فضای سایبری، وبلاگ نویسی پیشرفته، آشنایی با مبانی جنگ نرم، شناخت رسانه های بیگانه و تهدیدات اینترنت، اخلاق و احکام در فضای مجازی اشاره کرد.

لازم به ذکر است سه همایش از این همایش ها که درآن شهرستان های مرکزی، جنوبی و غربی استان شرکت داشتند در اواخر تیرماه و اوایل مردادماه به میزبانی سپاه بقیه الله شیراز، سپاه جهرم و سپاه کازرون برگزار شده بود و در آینده نزدیک این همایش در منطقه شمال استان نیز برگزار می شود.

انتهای پیام/.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

جایزه همراه اول