سرویس‌دهنده‌ها؛ غرفه‌هایی بدون برنامه مشخص!

به نظر می‌رسد نمایشگاه برای سرویس‌دهنده‌های وبلاگ محلی برای معرفی بیشتر بود و هیچ برنامه‌ی خاصی در حضور در نمایشگاه نداشتند. در این میان “پرشین بلاگ” هم‌چون سال گذشته جلسات با وبلاگ‌نویسان خود را برگزار می‌کرد که با توجه به ماهیت تکراری آن، جذابیت خاصی را به غرفه نمی‌داد. اما امیدواریم این روند تغییر کند و در نمایشگاه سال‌های آینده این سرویس بلاگ‌ها با برنامه‌های عملی بیشتری در نمایشگاه حاضر شوند.

به گزارش «وبلاگ نیوز» احسان پارسا مهر، مدیر سرویس بلاگ “پلاکفا” نیز گفت: دومین سال است که در نمایشگاه حاضر شده‌ایم و اکثر ارزشی‌ها ما را می‌شناسند. هدف از حضور در نمایشگاه هم حضور چهره‌ به چهره‌ با کاربران بود. لازم به ذکر است که در بین سرویس‌دهنده‌ های وبلاگی بعد از بلاگ اسکای رتبه دوم را کسب کرده‌ایم.

سهیل کریمی، مدیر “هم‌وبلاگی‌” هم در مورد تاریخچه شکل گیری هم‌وبلاگی گفت: تازه حدود 5 ماه است که کار را شروع کرده‌ایم و به دلیل محدودیت‌های مالی شدیدا در مضیغه هستیم و مانور خاصی بر روی تبلیغات نداده ایم.  بر خلاف دیگر سرویس بلاگ‌ها، در بروشورهایی که در طول نمایشگاه توزیع ‌شد ونیز در سایت شماره تلفن پشتیبانی را قید کرده‌ایم تا اگر کسی مشکل فنی داشت با ما تماس بگیرد.

کریمی در مورد امکانات هم وبلاگی نیز گفت: امکان انتقال پست با تمام کامنت‌ها و تاریخ‌آنها بر روی هم‌وبلاگی یا سرویس بلاگ مقابل(بلاگفا، پرشین بلاگ،‌ورد پرس و…)‌وجود دارد. آپلود فایل‌های صوتی، تصویری، گالری عکس و نیز نمایش ویدئو برای کاربران در هم‌وبلاگی موجود است، امکاناتی که دیگر سرویس‌بلاگ‌ها آن‌ها را ندارند یا به صورت محدود دارند.

بهنام آقایی مدیرغرفه پرشین بلاگ در مورد تغییرات این سرویس بلاگ گفت: ما تغییر خاصی در فضای مجازی ایجاد نمی‌کنیم و تلاش ها برای تغییر در فعالیت‌های حقیقی‌مان است و نمایشگاه امسال نسبت به سال  گذشته روند بهتری دارد و اینکه خبرگزاری‌ها نیستند عاملی است که حضور ما بیشتر در معرض عموم قرار گیرد.

سید حسین مرئی مدیرغرفه “جوان بلاگ” با بیان اینکه هدف از حضور در نمایشگاه ارتباط دو سویه با کاربران بوده، در مورد نمایشگاه امسال نیز می‌گوید: بخش اینترنتی و رسانه های برخط آن بازدیدکننده هایی را که باید جذب کند نکرده است. افراد عمومی زیاد به این سمت نمی آیند، افراد خاص هم کمتر بازدید می کنند. نرم افزارهای کاربردی هم زیاد خوب نیست و افراد از آن راضی نیستند. مشکل نمایشگاه امسال این است که بچه های مدرسه ای را صبح به نمایشگاه می آورند و بعد هم مستقیما به سمت بازیها می برند و بازدیدی از این غرفه‌ها ندارند.

محمدعلی توکلی، مدیر سایت قالب ساز آنلاین “تمپلیت جنریتور” هم درباره برنامه‌های غرفه سایت خود گفت: طرح جدید سایت‌مان یعنی “تک باز” را به کاربران و مراجعان معرفی کردیم و نظر آنها را نسبت به تک باز و راه اندازی آن پرسیدیم.

توکلی درباره این طرح و زمان راه‌اندازی آن گفت: برای راه اندازی “تک باز” زمان زیادی صرف شده ولی سعی می کنیم تا یک الی دو ماه آینده ارائه بشود . مزیت این قالب این است که مدیران سایت‌ها می توانند به وسیله این سیستم، قالب‌هایی که خود آن‌ها تهیه کرده‌اند را هم استفاده کنند و به فروش برسانند.

انتهای پیام/.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

جایزه همراه اول