راه‌اندازی موج وبلاگی با نام کمپین «رهروان غدیر»

موج وبلاگی “رهروان غدیر” با هدف جلوگیری از پخش دروغ و تهمت های دشمنان نسبت به شیعه و اهل بیت(ع) در ایام عید غدیر خم در فضای مجازی منتشر شد.

به گزارش «وبلاگ نیوز» جنبش گروهی با عنوان “رهروان غدیر” توسط وب سایت “گفتگوی آرام میان شیعه و سنی” آغاز شد که هدف اصلی آن پخش مقالات در دفاع از حقانیت غدیر و امامت اعلام شده است.

در بخشی از پیام این موج وبلاگی آمده است:

تلاش ما بر این است که بتوانیم در ایام دهه غدیر موج وبلاگی در بین وبلاگهای شیعیان راه اندازی کنیم. تا وب نویسانی که شیعه هستند. چه اینکه مذهبی بنویسند و چه اینکه غیر مذهبی بنویسند. را مجاب کنیم تا در این دهه پیرامون غدیر بنویسند. و به گروه ما بپیوندند. امید است که همه وب نویسان شیعه که خاک پای آنان هستیم ما را در این وظیفه خطیر حمایت کنند.

از تمامی وبلاگ نویسان دعوت شده است تا با انتشار مطالب با محتوای عید غدیر خم به این موج وبلاگی بپیوندند.

آغاز کننده این حرکت بر این باور است که “چند سالی است دشمنان امیرالمومنین در ایام غدیر به جای این که ایام غدیر و دهه ولایت را به عنوان یک تهدید برای خودشان احساس کنند، این ایام را به عنوان فرصتی برای پخش دروغ و تهمت های خودشان نسبت به شیعه و اهل بیت حساب می کردند.”

جوادی‌نسب، شروع کننده این حرکت در ادامه نوشته خود، دلیل این اتفاق را هم “عدم تلاش و فعالیت گسترده شیعیان در فضای مجازی در اثبات حقانیت غدیر و امیرالمومنین” دانست.

برای پیوستن به کمپین رهروان غدیر می توانید با آدرس baralichegozasht86@yahoo.com در ارتباط باشید و یا به سایت این جنبش مراجعه کنید.

انتهای پیام/.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

جایزه همراه اول