«پلاس» کاربرانش را به تکمیل نمایه‌هایشان در گوگل ترغیب می‌کند

یکی از مدیران عالی رتبه گوگل به صراحت اهداف اصلی طراحی شبکه اجتماعی پلاس را جمع آوری اطلاعات شخصی کاربران دانست.

به گزارش «وبلاگ نیوز» و به نقل از فارس، روزنامه تلگراف نوشت: “نیکشا آرورا” مدیر ارشد کسب و کار گوگل در جریان برگزاری یک مجمع رسانه‌ای در موناکو گفته است: گوگل پلاس یک شبکه اجتماعی نیست، بلکه یک شبکه عنکبوتی برای جمع آوری اطلاعات شخصی مردم است.

گوگل پلاس که 100 روز از راه اندازی‌اش می‌گذرد در رقابت با فیس بوک چندان موفق نبوده و گوگل به دنبال آن است که به هر وسیله ممکن توجه عموم را به گوگل پلاس جلب کند و آن‌ها را تشویق به ورود اطلاعات شخصی خود در این سایت کند.

به گفته آرورا، گوگل پلاس پلاتفورمی است که با استفاده از آن می‌توانیم به تمامی خدمات گوگل جنبه اجتماعی ببخشیم و برای آن‌ها بهتر بازاریابی کنیم.

وی افزود: این عنکبوت بزرگ برای اولین بار تمامی محصولات گوگل را به یکدیگر مرتبط می‌کند و مردم را به تکمیل نمایه‌هایشان در سایت گوگل و وارد کردن اطلاعات شخصی و خصوصی ترغیب می‌کند.

آرورا اظهار امیدواری کرد با تسهیل فرآیند وارد کردن اطلاعات در گوگل پلاس و افزایش حضور شرکت‌های تجاری در آن گوگل قادر به تکمیل پایگاه داده عظیم خود در مورد اشخاص حقیقی و حقوقی در جهان باشد.

انتهای پیام/.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

جایزه همراه اول