رئیس جمهوری از شبکه اجتماعی «منادیان صلح و عدالت» رونمایی کرد

نخستين اجلاس وحدت و انسجام ملي جوانان ايراني در آستانه عيد سعيد غدير با حضور رييس جمهور و جمعي از جوانان منتخب از اقوام و اقليت‌هاي ديني در كشور برگزار شد.

به گزارش «وبلاگ نیوز» و به نقل از  پایگاه اطلاع رسانی ریاست جمهوری، در اين اجلاس كه صبح امروز (دوشنبه) در سالن اجلاس سران برگزار شد، پس از سرود و قرائت قرآن، مراسم عقد اخوت ميان جوانان ايران اسلامي و پيمان عهد با شهيدان در جهت حفظ آرمان‌هاي انقلاب اسلامي همراه با قرائت دعاي وحدت توسط جوانان منتخب از اقوام و اقليت‌هاي ديني كشور با حضور دكتر محمود احمدي‌نژاد انجام شد.

همچنين در اين اجلاس از شبكه اجتماعي مناديان صلح و عدالت با هدف انتقال مفاهيم صلح و دوستي و مشاركت جوانان در امور اجتماعي و نيز ايجاد بستري پويا و شفاف براي اين حضور در صحنه‌هاي اجتماعي و تحقق آرمان‌هاي جواني در عرصه صلح و دوستي در جهان رونمايي شد كه جوانان كشور مي‌توانند در فضاي اينترنتي به عضويت اين شبكه اجتماعي در بيايند.

تشكيل مجمع جوانان ايران اسلامي و تاسيس دبيرخانه دائمي اجلاس وحدت و انسجام ملي جوانان ايران اسلامي، پيشنهاداتي بود كه نماينده جوانان شركت كننده در اين اجلاس براي تصويب در دولت به رييس جمهور ارائه كرد.

گفتنی است علی رغم جست‌وجوهای فراوان خبرنگار «وبلاگ نیوز»، متأسفانه نتوانستیم سایت این شبکه اجتماعی را بیابیم.

انتهای پیام/.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

جایزه همراه اول