تمدید فرصت شرکت در جشنواره «افسران جنگ نرم»

مهلت شرکت در نخستین جشنواره وبلاگ نویسی استانی “افسران جنگ نرم” در گیلان به مدت ده روز و تا تاریخ 5 آذر سال جاری تمدید شد.

سیدمحمداسماعیل سیداخلاقی، دبیر جشنواره وبلاگ نویسی “افسران جنگ نرم” در گفت‌وگو با خبرنگار «وبلاگ نیوز» از رشت، اظهار کرد: نخستین جشنواره استانی وبلاگ نویسی افسران جنگ نرم با هدف تاثیرگزاری در فضای رسانه ای، انجام فعالیت ها به منظور عمق بخشی و شناسایی تهدیدات نرم دشمن از سوی بسیج دانشجویی گیلان برگزار می شود.

سید اخلاقی، با بیان اینکه جشنواره وبلاگ نویسی افسران جنگ نرم در شش محور اصلی برگزار می شود، تاکید کرد: بسیج دانشجویی و نقش آن در بصیرت سیاسی، شاخصه های ولایتمداری، نقش انقلاب اسلامی در تحولات منطقه و جهان اسلامی، جهاد اقتصادی و ارتقای جایگاه جمهوری اسلامی ایران، اخلاق در خانواده و دانشجویان، افسران جنگ نرم از محورهای این جشنواره است.

دبیر جشنواره وبلاگ نویسی افسران جنگ نرم، خاطرنشان کرد: با توجه به استقبال پرشور وبلاگ نویسان ارزشی طی مدت انتشار فراخوان جشنواره، با تمدید 10 روز، آخرین مهلت شرکت در این مسابقه، 5 آذر ماه سال جاری است.

وی با اشاره به اینکه مهلت ثبت نام در جشنواره وبلاگ نویسی “افسران جنگ نرم” به هیچ عنوان تمدید نمی شود، بیان کرد: به وبلاگ هایی که بعد از مدت یاد شده ثبت گردد، ترتیب اثر داده نخواهد شد.

وی با بیان اینکه کلیه اعضای بسیج اعم از عادی و فعال از هر قشر می توانند در این جشنواره وبلاگ نویسی شرکت کنند، بیان کرد: به سه وبلاگ برتر و ده وبلاگ شایسته تقدیر، جوایز نفیسی اهدا می شود.

سید اخلاقی، با اشاره به اینکه تاکنون بیش از 85 وبلاگ در جشنواره شرکت کرده اند، اذعان کرد: داوری بعد از پایان مهلت ثبت نام در دو بخش فنی و محتوایی توسط داوران برجسته بخش وبلاگ نویسی انجام می شود.

علاقه مندان جهت کسب اطلاعات بیشتر و ثبت نام در جشنواره وبلاگ نویسی افسران جنگ نرم، اینجا کلیک کنند.

انتهای پیام/.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

جایزه همراه اول