راه‌اندازی سفارت مجازی، درماندگی امریکا را در حل مشکلات منطقه نشان داد

قائم‌مقام حزب مؤتلفه اسلامی خراسان با اشاره به ایجاد سفارت مجازی آمریکا برای مردم ایران، گفت: این اقدام نشان از درماندگی آمریکا در حل مشکلات خود در منطقه دارد.

به گزارش «وبلاگ نیوز» حسن قاسمی در گفت‌وگو با فارس اظهار داشت: ایجاد سفارت مجازی آمریکا نشان از درماندگی کشوری دارد که خود را بزرگ و برتر در جهان می‌بیند و این را معلوم می‌کند که دولتمردان آمریکا به آخر خط رسیده اند.

وی اقدام آمریکا در راستای راه‌اندازی سفارت مجازی برای ایرانیان را برای جذب افکار عمومی ایران برای رسیدن به مقاصد خود در ایران و منطقه خواند و افزود: آمریکایی‌ها تا به امروز هرکاری که در منطقه کرده اند با شکست مواجه شده اند و این اقدام جدید آمریکا هم راه به جایی نخواهد برد.

وی اعمال آمریکا در منطقه مانند سفارت مجازی را بی‌تاثیر در افکار عمومی ملت ایران دانست و بیان کرد: نمی‌توانیم بگوییم اقدامات آمریکا هیچ تاثیری نداشته است دولت آمریکا هرنقشه‌ای برای ایران کشیده، دارای عوارضی هم بوده است.

قاسمی دست‌زدن به اقدامی مشابه از سوی ایران برای راه سفارت مجازی را دور از ذهن دانست و اظهار داشت: ایران نیازی به چنین کارهایی ندارد، مردم آمریکا هر زمان که می‌خواهند می‌توانند به ایران سفر کنند.

انتهای پیام/.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

جایزه همراه اول