6 دی؛ آخرین مهلت شرکت مسابقه «ایرانگردی و منطقه آزاد انزلی»

مدیرعامل سازمان منطقه آزاد انزلی از برگزاری جشنواره وبلاگ‌نویسی ایرانگردی و ایران‌شناسی با همکاری موسسه فرهنگی و اطلاع‌رسانی تبیان برای نخستین بار در فضای اینترنتی کشور خبر داد.

به گزارش «وبلاگ نیوز» از رشت، علیرضا بهمنی، مدیرعامل سازمان منطقه آزاد انزلی حضور فعال در رسانه‌های اینترنتی جزو مهم‌ترین برنامه‌های این سازمان عنوان کرد و گفت: جشنواره وبلاگ‌نویسی ایرانگردی و ایران‌شناسی با همکاری مشترک موسسه فرهنگی و اطلاع‌رسانی تبیان و سازمان منطقه آزاد انزلی برگزار می شود.

وی افزود: این جشنواره به مناسبت هفته گردشگری از ششم مهر سال جاری آغاز شده و تا ششم دی ادامه دارد و زمان اعلام برندگان آن نیز اول بهمن‌ ماه سال جاری است.

بهمنی با بیان اینکه این جشنواره برای نخستین بار در فضای اینترنت کشور برگزار می‌شود، درباره اهداف برگزاری آن، اذعان داشت: گسترش آگاهی نسل جوان نسبت به بخش‌های مختلف صنعت گردشگری به‌ویژه در حوزه‌های ایرانگردی و ایران شناسی، بازشناسی و نشر فرهنگ عامه نسبت به جاذبه‌ها، فرصت‌ها و ظرفیت‌های گردشگری هر نقطه از ایران اسلامی جزو اهداف جشنواره مذکور است.

وی، تعامل بیشتر با نسل جوان و جامعه وبلاگ‌نویسان کشور در راستای تقویت نگاه تخصصی و علمی به موضوعات ملی و تبیین نقش مناطق آزاد کشور به‌ویژه منطقه آزاد انزلی در صنعت گردشگری کشور را از جمله مهم‌ترین اهداف جشنواره وبلاگ‌نویسی ایرانگردی  و ایران‌شناسی عنوان کرد.

رئیس هیئت مدیره سازمان منطقه آزاد انزلی، شرایط شرکت در این مسابقه را دارا بودن وبلاگ در سامانه وبلاگ تبیان و ثبت حداقل 40 پست در موضوعات پیشنهادی به انتخاب کاربر اعلام کرد.

وی افزود: معرفی آثار تاریخی، معرفی فرهنگ عامه، معرفی جاذبه‌های طبیعی، معرفی موزه‌ها و مراکز فرهنگی از جمله موضوعات جشنواره است.

بهمنی، معرفی محوطه‌های باستان‌شناختی و تاریخی، ظرفیت‌های اقتصادی جغرافیای انسانی، سیاسی، فهرست بناهای ثبت شده در آثار ملی، آلبوم تصاویر، فیلم‌های گردشگری و نقشه‌‌ها از موضوعات تشکیل دهنده جشنواره وبلاگ‌نویسی ایرانگردی و ایران‌شناسی ذکر کرد.

به گفته وی، به 53 وبلاگ برتر جوایز مختلفی از هزینه حج عمره تا دستگاه mp4 اهدا می‌شود.

این مسئول، افزود: موسسه فرهنگی و اطلاع‌رسانی تبیان نقش به‌سزایی در دفاع از ارزش‌های انقلاب اسلامی در جبهه گسترده و پیچیده جنگ نرم و تهاجم فرهنگی داشته و این سازمان همکاری با چنین موسسات فرهنگی را فرصت مغتنمی برای ارتباط با نسل جوان و آینده ساز کشور ارزیابی می‌کند.

وی اذعان کرد: علاقه مندان جهت کسب اطلاعات بیشتر و شرکت در مسابقه وبلاگ نویسی ایرانگردی منطقه آزاد انزلی، اینجا کلیک کنند.

 انتهای پیام/.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

جایزه همراه اول