همایش «رسانه‌های اجتماعی؛ ابعاد و ظرفیت‌ها» برگزار می‌شود

همایش “رسانه‌های اجتماعی؛ ابعاد و ظرفیت ها” از سوي گروه مطالعات ارتباطی و رسانه های جدید پژوهشکده هنر و رسانه پژوهشگاه فرهنگ، هنر و ارتباطات روز شنبه 17 دی ماه از ساعت 14 تا 18 در تالار شهید آوینی پژوهشگاه فرهنگ، هنر و ارتباطات برگزار می شود.

به گزارش «وبلاگ نیوز»، وبلاگ رسانه‌های اجتماعی نوشت: هدف از برگزاری این همایش نیز، آشنایی روزنامه­ نگاران، دانشجویان و فعالان عرصه ارتباطات و رسانه‏ ها با رسانه های اجتماعی است.

سخنرانان این همایش دکتر حسین افخمی، عضو هیئت علمی دانشگاه علامه طباطبایی، دکتر قدسی بیات، دکتر منصور ساعی، جواد افتاده، امید جهانشاهی، ابراهیم اسکندری‌پور و حسین بصیریان جهرمی(دبیر علمی همایش) خواهند بود.

عناوین مورد بررسی در این همایش رسانه هاي اجتماعي و ظرفيت هاي جديد آن در ارتباطات، هویت کاربران در شبکه‌های اجتماعی مجازی، رسانه‌های اجتماعی و مشارکت اجتماعی، تأثیر رسانه‌های اجتماعی بر خبرنگاری، شبکه‌نگاری شبکه‌های اجتماعی مجازی و دگردیسی مفهوم قدرت و پادقدرت در رسانه‌های اجتماعی اعلام شده است.

زمان این نشست شنبه 17 دی ماه از ساعت 14 تا 18 بوده و این نشست در محل پژوهشگاه فرهنگ، هنر و ارتباطات به نشانی خیابان ولیعصر(عج)، خیابان دمشق، شماره 9 برگزار می‌شود.

حضور براي عموم در اين همايش آزاد است و برای کسب اطلاعات بیشتر می توانید با شماره 88919184 پژوهشکده هنر و رسانه تماس حاصل فرمایید.

گفتني است،‌ نشست دي ماه “پژوهشگران رسانه هاي اجتماعي ايران” در حاشيه اين همايش برگزار مي شود.

انتهای پیام/.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

جایزه همراه اول