وبلاگ‌های برگزیده جشنواره ملی «رسانه‌های سلامت» تقدیر شدند

برگزيدگان دومين جشنواره ملي رسانه هاي سلامت جوايز خود را از وزير بهداشت، درمان و آموزش پزشکي دريافت کردند.

به گزارش «وبلاگ نیوز»، در مراسم اختتامیه اين جشنواره که روز شنبه 10 دی ماه در سالن همايش هاي بين المللي رازي دانشگاه علوم پزشکي تهران برگزار شد، برگزيدگان در بخش هاي پژوهش و فرهنگسازي سلامت، رسانه هاي ديداري و شنيداري، رسانه هاي ديجيتال از بين 700 اثر ارسال شده به دبيرخانه اين جشنواره انتخاب شدند.

در این مراسم مرضیه وحید دستجردی، وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی و محمدرضا مخبر دزفولی، دبیر شورای عالی انقلاب فرهنگی و تعدادی دیگر از مسئولین رسانه‌ای کشور حضور داشتند.

علاوه بر این، در فهرست برنامه‌های مراسم اختتامیه این جشنواره سخنرانی علیرضا مصداقی‌نیا، معاون بهداشتی وزیر بهداشت و نسرین سلطانخواه حقیقی، معاون علمی و فناوری رئس جمهوری درج شده بوده که هیچکدام در این مراسم شرکت نکردند.

دومین جشنواره رسانه های سلامت در حدود 70 برگزیده داشت که به گفته مجری برنامه بیش از 30 نفر از برگزیدگان از بخش ها و شبکه های مختلف صدا و سیمای مرکز و استانها بودند و 3 وبلاگ به عنوان برگزیدگان این جشنواره معرفی شدند که وبلاگ‌های “کلینیک جامع آموزش پزشکی” به نویسندگی ابراهیم محمودزاده، “پیشگیری و نقش آن در سلامتی” به نویسندگی رسول گلی‌زاده و “پایگاه اطلاع رسانی پرستاری” به مدیریت احمد عامری به ترتیب رتبه‌های اول تا سوم را کسب کردند.

هم‌چنین در این همایش، تمبر یادبود این برنامه توسط وزیر بهداشت رونمایی شد.

گفتنی است از نکات جالب این برنامه که مورد توجه خبرگزاری‌ها قرار گرفت، این بود که مجری برنامه، در پایان سخنرانی دکتر مرضیه وحید دستجردی، وزیر بهداشت و هنگامی که خواست از وی برای ایراد سخنرانی تشکر کند، وزیر بهداشت را “نسرین سلطان‌خواه” خطاب کرد. این در حالی است که نسرین سلطان‌خواه معاون علمی و فناوری ریاست جمهوری است.

انتهای پیام/.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

جایزه همراه اول