مردم می‌توانند از «فیس بوک» لذت ببرند

نماینده مردم خوی در مجلس شورای اسلامی با اشاره به جذابیت فیس بوک برای جوانان گفت: فیس بوک برای جوانان یک جذابیت دارد و این طبیعت انسان است که بخواهد امکانات و تغییرات جدید را داشته باشد.

به گزارش «وبلاگ نیوز»، مؤید حسینی صدر در گفت‌وگو با همراهان نیوز افزود: در این زمان با توجه به تکنولوژی های مدرن از جمله فیس بوک مردم می توانند از امکانات فیس بوک لذت ببرند و این تکنولوژی یک ارتباط وامکانات جدیدی پیش روی مردم می گذارد.

عضو کمیسیون انرژی مجلس با تاکید بر اینکه فیس بوک نوعی آزادی عمل برای جوانان محسوب می شود گفت: شبکه اجتماعی مثل فیس بوک و نرم افزارهای دیگری که این قبیل کارها را انجام می دهند نوعی آزادی عمل جدید محسوب می شوند و تمام دنیا دارد از برنامه ها استفاده می کند.

وی در ادامه افزود: کشور ما باید به صورت گسترده ای مدیریت استفاده از این امکانات را آنالیز بکند و در مسیر سالم قرار دهد و اصلاحات لازم درباره آن را انجام دهد و به هرحال فیس بوک هم در نوع خودش کاربردهای سودمندی دارد.

این نماینده مجلس در پایان با اشاره به اختراع تلفن تصریح کرد:مردم ابتدا که تلفن اختراع شد از آن سوء استفاده می کردند و برای دیگران مزاحمت ایجاد می کردند و یا برای دوست یابی از آن استفاده می کردند. ما باید جامعه را آگاه کنیم؛ به علاوه خودمان کنترل کنیم و نگذاریم به مسیری خطا برود و من فکر میکنم در این زمینه مدیریت از مقابله کردن بهتر است.

انتهای پیام/.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

جایزه همراه اول