«2هزار دلار» دستمزد دانشجویان صهیونیستی برای حضور در فیس‌بوک

“اتحادیه ملی دانشجویان اسرائیلی” تبدیل به یکی از شرکای تمام وقت در اقدامات مسئولان رژیم صهیونیستی شده است تا در آن دست به پخش پروپاگاندای دولتی به صورت آن‌لاین و نیز در دانشگاه‌های مختلف جهان بزند.

به گزارش «وبلاگ نیوز» و به نقل از مشرق، این اتحادیه با راه‌اندازی برنامه‌ای به دانشجویان اسرائیلی مبلغ 2هزار دلار پرداخت کرده است تا آنها به مدت یک سال و 5 ساعت در هفته ــ در مجموع 240 ساعت ــ در خانه‌های خود دست به پخش پروپاگاندا در اینترنت بزنند.

این اتحادیه همچنین با همکاری آژانس یهودیان اسرائیل، دانشجویان اسرائیلی دانشگاه‌های هایفا، تل‌آویو، بن گوریون، و ساپیر را به عنوان سفیر و برای انجام کارهای تبلیغاتی به کشورهای دیگر و جوامع یهودی مختلف جهان اعزام می‌دارد که برای این کار نیز این دانشجویان دستمزد و جیره خاص خود که بالغ بر 1.300 دلار است را دریافت می‌کنند.

در بیانیه این اتحادیه آمده است که “بسیاری از دانشجویان اسرائیل در استفاده از اینترنت و شبکه‌های اجتماعی و سایت‌های مختلف خبره بوده و لذا لازم است تا عقاید خود را به زبان انگلیسی بازگو کنند. یکی از اهداف ارائه بورسیه، افزایش و گسترش فعالیت‌های پروپاگاندای دانشجویان می‌باشد. اینترنت امکان دسترسی بدون کنترل به محتویات گروه‌های حاشیه‌ای را میسر می‌سازد و لذا می‌تواند بسیاری از مخاطبانی را تحت تأثیر قرار دهد که در معرض چنین اطلاعاتی قرار می‌گیرند، به ویژه جوانان را که به راحتی تحت تأثیر قرار می‌گیرند.”

این بیانیه می‌افزاید: “اینترنت به عنوان ابزاری مهم برای انتشار اطلاعات ضدیهود، تنفر از اسرائیل و یهودیان استفاده می‌شود و از این رو بستر اینترنت مکانی برای مبارزه با چنین مواردی بوده و باید آنها را یافت و اطلاعات معتبر و متعادل را ارائه کرد.”

بکارگیری دانشجویان اسرائیلی، بخشی از تلاش‌ها و اقدامات هماهنگ رژیم صهیونیستی است تا از طریق آن بتواند اتحاد و یکپارچگی فلسطینیان را برای مقابله با این رژیم از بین ببرد و در میان جامعه جهانی وجهه نامشروع خود را ترمیم بخشد.

انتهای پیام/.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

جایزه همراه اول