باید از فضای مجازی برای «هدایت» استفاده کنیم

مسئول کانون وبلاگ‌نویسی دینی استان خراسان جنوبی در مراسم تقدیر از برگزیدگان کانون وبلاگ‌نویسی دینی استان که با حضور مدیرکل ارشاد استان همراه بود، اظهار داشت: این کانون از سال گذشته فعالیت خود را به صورت رسمی آغاز کرد.

به گزارش «وبلاگ نیوز» و به نقل از فارس، سعید کسرایی‌نیا با بیان اینکه فعالیت این مرکز روزبه‌روز در حال گسترش است، گفت: محتوا شرط نخست ما برای وبلاگ‌نویسان است.

مسئول کانون وبلاگ‌نویسی دینی خراسان‌جنوبی از برگزاری نخسیتن دوره وبلاگ‌نویسی پیشرفته به همت این کانون خبر داد و یادآور شد: طبق فرمایش مقام معظم رهبری که می‌فرمایند “اگر غرب از اینترنت و تکنولوژی‌های روز برای انتشار ضلالت استفاده می‌کند ما باید از آن برای هدایت استفاده کنیم” تمام سعی و تلاش این کانون نیز در همین راستا است.

کسرایی‌نیا ادامه داد: از جایی که در فضای مجازی و وب با هجمه‌های مختلفی مواجه هستیم باید از آن برای هدایت استفاده کنیم.

وی از برگزاری مسابقاتی به همت کانون وبلاگ‌نویسی دینی خراسان‌جنوبی نیز خبر داد و تصریح کرد: مسابقه‌ای با عنوان “حماسه 9 دی” در دی‌ماه جاری برگزار شد که بیش از 120 نفر در این مسابقه شرکت کرده و در وبلاگ‌های خود مطالبی با عنوان 9 دی منتشر کردند.

مسئول کانون وبلاگ‌نویسی دینی خراسان‌جنوبی گفت: تمام سعی و تلاش ما بر این است تا بتوانیم فعالیت‌های ارزشی را در فضای وب طراحی کنیم.

کسرایی‌نیا از انتشار نشریه الکترونیکی “نمود” و براق نیز در این مرکز خبر داد و از مدیرکل فرهنگ و ارشاد استان خواست تا مجوز چاپ این دو نشریه را در سطح کشوری صادر کنند.

وی از نبود فضای مناسب برای به روز کردن وبلاگ‌‌ها خبر داد و گفت: در هفته فرهنگی مرکز واحد مطالعه کانون وبلاگ‌نویسی دینی استان نیز راه‌اندازی می‌شود.

مسئول کانون وبلاگ‌نویسی دینی خراسان‌جنوبی از شرکت کانون در نمایشگاه رسانه‌های دیجیتال نیز خبر داد.

نمی‌توان با اینترنت مبارزه کرد

در ادامه مطهری‌فر، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان‌‌جنوبی نیز ضمن گرامیداشت دهه مبارک فجر اظهار داشت: امید است بتوانیم به‌عنوان سربازان واقعی نظام آنچه را که مورد رضایت حق تعالی است را انجام دهیم.

محمد مطهری‌فر تصریح کرد: امروز اینترنت وارد زندگی بشر شده و نمی‌توان با آن مبارزه کرد و تنها باید برای استفاده درست از آن تلاش کنیم.

وی با بیان اینکه فضای مجازی هم تهدید است و هم فرصت، گفت: اگر در فضای مجازی هدف داشتیم به یک فرصت تبدیل می‌شود اما اگر بدون هدف بودیم به تهدیدی بزرگ تبدیل می‌شود.

 در پایان از وبلاگ‌نویسان برتر این کانون با اهدای لوح تقدیر و هدایایی تقدیر به عمل آمد.

انتهای پیام/.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

جایزه همراه اول