وظیفه طلاب در فضای مجازی هدایت عموم مردم به سوی «انتخاب آگاهانه» است

معاون تبلیغ و آموزش های کاربردی حوزه های علمیه گفت: هدایت عموم مردم به سمت انتخاب آگاهانه، تلاش برای ایجاد رقابت سالم بین افراد، تبیین و تشریح عملکرد جریان فتنه، مقابله و برخورد با جریان قدرت و ثروت در انتخابات از وظایف طلاب و مبلغان در عرصه‌ مجازی است.

به گزارش «وبلاگ نیوز» و به نقل از رسا، حجت الاسلام محمد حسن نبوی، معاون تبلیغ و آموزشهای کاربردی حوزه‌های علمیه، در جمع طلاب فعال در فضای سایبری اظهار داشت: حضور فعال و موثر نیروهای انقلابی در فضای سایبری با هدف تقویت جبهه‌ اسلام و مقابله با دشمنان داخلی و خارجی ضروری است.

وی فضای سایبری را اساسی‌ترین و مهمترین جایگاه حضور و فعالیت دشمنان اسلام و انقلاب دانست و خاطر نشان کرد: به خاطر کنترل و نظارت کمتر، کم‌هزینه و ارزان بودن و تنوع حضور افراد در فضای مجازی، دشمنان برای حضور و فعالیت در آن برنامه‌های مختلفی دارند.

معاون تبلیغ و آموزشهای کاربردی حوزه‌های علمیه یادآور شد: دشمنان به خاطر هزینه‌ها و لوازمی که برای راه‌اندازی شبکه‌ی ماهواره‌ای وجود دارد حتی در این عرصه‌ از رسانه هم کمتر از فضای مجازی حضور دارند.

وی اظهار داشت: حضور فعال و موثر نیروهای انقلابی در فضای سایبری با هدف تقویت جبهه‌ی اسلام و مقابله با دشمنان داخلی و خارجی ضروری است.

معاون تبلیغ و آموزش های کاربردی حوزه های علمیه بر این اساس وظیفه‌ طلاب و فعالان در فضای مجازی را بسیار خطیر دانست و گفت: مهمترین وظیفه همه‌ی مسئولان و دلسوزان نظام و انقلاب که در عرصه مجازی فعالیت می‌کنند تلاش برای حضور گسترده‌ی مردم و تشکیل یک مجلس ولایی است.

وی خاطر نشان کرد: مبلغان در عرصه جامعه و فضای مجازی باید تلاش کنند تا ملاک‌های انتخاب اصلح و ولایی را برای مخاطبان تبیین نمایند.

حجت الاسلام نبوی تاکید کرد: هدایت عموم مردم به سمت انتخاب آگاهانه، تلاش برای ایجاد رقابت سالم بین افراد، تبیین و تشریح عملکرد جریان فتنه، مقابله و برخورد با جریان قدرت و ثروت در انتخابات از دیگر وظایف طلاب و مبلغان در عرصه مجازی است.

وی همچنین از طلاب و روحانیان دعوت کرد تا خدمات، دستاوردها و فعالیت‌های ارزنده‌ی نظام و دولت جمهوری اسلامی را برای مردم تشریح کنند.

انتهای پیام/.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

جایزه همراه اول