ورود «قرآنیان» به فضای مجازی از جمله اهداف ماست

همزمان با برگزاری نوزدهمین مجمع قاریان و قرآنیان شهر تهران، مراسم تجلیل از برگزیدگان جشنواره وبلاگنویسی قرآنی در مسجد امام صادق(ع) واقع در میدان فلسطین برگزار شد.

به گزارش «وبلاگ نیوز» و به نقل از فارس، نوزدهمین مجمع قاریان و قرآنیان شهر تهران با حضور “علی اکبر توپچی”، رئیس فرهنگسرای قرآن و دست اندرکاران جشنواره وبلاگ‌نویسی قرآنی و با حضور جمعی از حافظان، قاریان و علاقه‌مندان به کلام الهی برگزار شد.

در این مراسم، رئیس فرهنگسرای قرآن به ارائه گزارشی از روند برگزاری جشنواره وبلاگ نویسی قرآن پرداخت و گفت: جشنواره وبلاگ نویسی قرآنی با هدف گسترش وبلاگ نویسی قرآنی و تشویق جوانان به تولید موضوعات مرتبط با قرآن کریم در 3بخش “وبلاگ‌های با محتوای آموزش قرآن کریم”، “وبلاگ‌های با محتوای اطلاع رسانی و فعالیت‌های قرآنی” و “وبلاگ‌های با محتوای متون ادبی قرآنی”، از سوی فرهنگسرای قرآن فعالیت خود را آغاز کرد.

 توپچی افزود: ثبت نام در جشنواره وبلاگ نویسی فرهنگسرای قرآن در تابستان 1390 آغاز شد که بیش از 300 وبلاگ در این جشنواره نام نویسی کردند که از این تعداد 114 وبلاگ به مرحله نهایی راه یافتند.

 رئیس جشنواره وبلاگ نویسی قرآنی فرهنگسرای قرآن با آرزوی دوام توفیق برای برگزیدگان این جشنواره تصریح کرد: ورود قرآنیان به فضای مجازی از جمله اهدافی بوده است که آن‌را دنبال می‌کنیم و برگزاری این جشنواره باعث شد تا ما بتوانیم با فعالان وبلاگ نویس قرآنی ارتباط برقرار کنیم.

 وی اظهار داشت: امیدواریم در ادامه این راه با راه اندازی کانون وبلاگ نویسان قرآنی، حضوری فعال در فضای مجازی داشته باشیم.

بر این اساس برگزیدگان بخش‌های این جشنواره به شرح زیر اعلام شدند:

در بخش آموزش‌های قرآنی: امیر نوری(وبلاگ سازمان دارالقرآن)، علی پاپوش(وبلاگ قرآن پژوه) و امیرحسین مهدی پور (وبلاگ قرآن کریم)؛

در بخش اطلاع رسانی و فعالیت‌های قرآنی: مهدی شعبان (وبلاگ مهیمن)، محمد عارف خطیبی(وبلاگ یا مصور)، حمیدرضا علیپور( وبلاگ قرآن منیر)؛

در بخش متون ادبی قرآن کریم: رسول گلی‌زاده(وبلاگ وب قرآن)، مریم روستا(وبلاگ برای آیه‌ها)، سیدمحمود واردی (وبلاگ مصباح‌الهدی).

انتهای پیام/.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

جایزه همراه اول