مسابقه ثبت عکس و فيلم انتخابات ویژه وبلاگ‌نویسان روستاها و شهرهای کوچک

دفتر مطالعات جبهه فرهنگي انقلاب اسلامي به مناسبت انتخابات نهمین دوره مجلس شورای اسلامی مسابقه ثبت عکس و فيلم انتخابات را ويژه وبلاگ‌نويسان روستاها و شهرهاي کوچک برگزار می‌کند.

به گزارش «وبلاگ نیوز» دفتر مطالعات جبهه فرهنگی انقلاب اسلامی در ایام انتخابات مجلس شورای اسلامی دو بخش “تبليغات انتخاباتي” و “حضور در انتخابات” مسابقه عکس و فیلم را ویژه روستاها و شهرهای کوچک (زیر 100نفر) برگزار می‌کند.

علاقمندان به شرکت در اين مسابقه مي‌توانند عکس‌ها و فيلم‌هاي موبايلي تهيه شده از سوژه‌هاي جذاب مرتبط با فعاليت‌هاي تبليغاتي انتخابات نهمين دوره مجلس شوراي اسلامي در روستا يا شهر خود را (اعم از نصب پلاکارد و چسباندن پوستر و سخنراني کانديداها و…) و همچنين عکس‌ها و  فيلم‌هاي موبايلي مربوط به حضور مردم در روز راي‌گيري پاي صندوق‌هاي راي را در وبلاگ‌شان قرار دهند.

 داوری این مسابقه تا بهار 91ادامه خواهد داشت و در پایان 3اثر شایسته تقدیر شناخته خواهند شد و به هر کدام يک نيم سکه بهار آزادي اهدا خواهد شد.

 شرکت‌کنندگان می‌بایست نشاني وبلاگ‌شان را پس از برگزاري انتخابات به همراه نشاني دقيق محل سکونت و تلفن تماس شان را به نشاني الکترونيک jebhe.farhangi@gmail.com  ارسال کنند و در قسمت موضوع ايميل ارسالي به دفتر مطالعات جبهه فرهنگي انقلاب اسلامي بنويسند: “جهت شرکت در مسابقه انتخابات در روستاها و شهرهاي کوچک”

با توجه به لزوم ارتباط میان برگزارکنندگان و شرکت‌کنندگان در مسابقات وبلاگ‌نویسی، عدم وجود پایگاه اطلاع رسانی در خصوص مسابقه، نحوه داوری، نحوه اعلام برگزیدگان از نقاط ضعف این مسابقه محسوب می‌شود.

انتهای پیام/.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

جایزه همراه اول