اولین جلسه هنرمندان وبلاگ‌نویس «کانون بسیج هنرمندان شاهرود» برگزار شد

اولين جلسه وبلاگ نويسان کانون بسيج هنرمندان شاهرود با حضور بيش از بيست نفر از هنرمندان بسيجي توانمند در فضاي مجازي، در سالن جلسات اداره ارشاد اسلامي شاهرود برگزار شد.

به گزارش «وبلاگ نیوز» و به نقل از آریا، مسئول انجمن وبلاگ نويسان کانون بسيج هنرمندان شاهرود با اشاره به موضوع تکنولوژي و رسانه هاي ديجيتال گفت: با توجه به گسترش وسايل ارتباط جمعي و پيشرفت علوم و تکنولوژي، بسيج نيز بايد هماهنگ با علم پيشرفت نمايد و حضور در فضاي مجازي و فعاليت در آن يکي از عرصه هاي مهم پيش روي بسيج است.

مجتبي احمديان افزود: تلاش ما اين است که بتوانيم با هماهنگي و همکاري حضوري مؤثر در فضاي مجازي و اينترنت داشته باشيم.

وي با اشاره به فعاليت هاي مختلف در فضاي مجازي تصريح کرد: اينترنت يک دنياي مجازي است و بسيج بايد از آن استفاده نمايد و با حضور در آن به فرهنگ سازي ديني و اسلامي جامعه مجازي کمک کند.

احمديان با بيان اينکه وبلاگ کانون بسيج هنرمندان شاهرود آماده شده است گفت: اين وبلاگ از بيستم فروردين همزمان با سالروز شهادت سيدمرتضي آويني و روز بسيج هنرمندان افتتاح خواهد شد.

مسئول انجمن وبلاگ نويسان بسيج هنرمندان شاهرود افزود: اين وبلاگ که در آينده تبديل به سايت خواهد شد با هدف ترويج فرهنگ بسيج و بسيجي و کارکرد آن در اجتماع و شناساندن اين فرهنگ به نوجوانان و جوانان در فضاي مجازي و بالابردن سطح آگاهي علمي، مذهبي و فرهنگي راه اندازي مي شود و از بخش هاي متنوع خبري، هنري،مذهبي، گالري تصاوير، فيلم و صوت و معرفي چهرهاي شاخص هنري شهرستان تشکيل مي شود.

در پايان اين جلسه شرکت کنندگان به ارائه نظرات خود در خصوص وبلاگ پرداختند.

انتهای پیام/.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

جایزه همراه اول